پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فعاليت 2 کارگروه حوزه عفاف و حجاب در امور بانوان استانداري

کد خبر: 190946 تاریخ انتشار: 1402/01/18 23:23:36
نمایش: 505
اخبار
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري از فعاليت 2 کارگروه در حوزه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در اين دفتر خبر داد و گفت: راهکارهاي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب با قوت بيشتري در سال جديد دنبال مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي استانداري، زهراحبيبي روز شنبه 19 فروردين با اعلام اين مطلب افزود: کارگروه "الگوي سوم زن" و کارگروه "زيست عفيفانه" دو کارگروهي است که در امور بانوان و خانواده استانداري فعال است و راهبردها و سياست هاي موثر در راستاي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب را تدوين و براي اجرا ارائه مي‌دهد.

وي با تاکيد بر اهميت عفاف و حجاب در دين اسلام، اظهار داشت: اسلام علاوه بر احياي ارزش‌ها، جايگاه واقعي زنان و دختران را به آنها بازگرداند و اين مهم اگرچه در طول تاريخ پس از اسلام با فراز و نشيب‌هايي همراه بود اما انقلاب اسلامي ايران به عنوان احياگر ارزش‌هاي ديني و اسلامي درست در زماني که ارزش‌هاي جامعه به دليل بي‌لياقتي سران رژيم پهلوي به تاراج مي‌رفت بار ديگر موجب احياي اين ارزش‌ها از جمله حفظ عفاف و حجاب شد.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مساله حجاب جدا از اينکه يک مساله ديني است، يک ضرورت اجتماعي نيز به شمار مي‌رود، اظهار داشت: رعايت حجاب و عفاف براي حفظ آرامش روحي و رواني جامعه لازم و ضروري است.

حبيبي خاطرنشان کرد: در سايه عفاف و حجاب است که زنان ما در برابر آسيب‌هاي اجتماعي مصون مي‌مانند و از سوي ديگر استحکام و پايداري کانون گرم خانواده از آثار مهم رعايت حجاب و عفاف در جامعه است.

وي، بازشناساندن و معرفي شخصيت‌هاي ديني و اسلامي و بانوان عفيفه به قشر جوان را از مهمترين راهکارهاي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب دانست و گفت: ملت ايران براي احياي دين اسلام و ارزش‌هاي آن بهاي سنگيني پرداخت کردند از همين رو حفظ و پاسداري از آن رسالت و وظيفه همگاني است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06