پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تسنيم/ آغاز واگذاري مسکن در چهارمحال و بختياري از خردادماه

کد خبر: 190947 تاریخ انتشار: 1402/01/18 23:26:22
نمایش: 754
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ۵۴ هزار مسکن روستايي و شهري در استان ساخته مي‌شود، گفت: از خردادماه امسال واگذاري مسکن در روستا‌ها و شهرها آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، غلامعلي حيدري در بازديد از پروژه‌هاي نهضت ملي مسکن شهرستان شهرکرد، با اشاره به برداشته شدن موانع ساخت مسکن در استان، اظهار داشت: 70 درصد زمين مورد نياز براي ساخت مسکن در استان در طرح نهضت ملي مسکن تامين شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: سهميه استان چهارمحال و بختياري از طرح نهضت ملي مسکن، 40 هزار مسکن شهري و 14 هزار مسکن روستايي است.

وي با اشاره به اين که ساخت مسکن‌هاي روستايي پيشرفت خوبي داشته است، گفت:در حال حاضر 70 درصد از زمين مورد نياز براي 40 هزار مسکن تامين شده است. حرکت روبه جلو و خوب است و از خردادماه  امسال نيز، واگذاري مسکن در روستا‌ها و شهرها آغاز مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: اگر اعتبارات مربوط به بانک تامين شود، همراه با مشارکت مالي هم استاني‌ها، شاهد تحول بسيار خوبي در حوزه نهضت ملي مسکن خواهيم بود.

حيدري عنوان کرد: تاکنون مردم مشارکت خوبي داشته‌اند. اميد است کار به همين شکل به خوبي پيش برود تا شاهد پيشرفت چند برابري نهضت مسکن باشيم.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06