پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نحوه جذب اعتبارات عمراني حوزه‌هاي علميه استان بررسي شد

کد خبر: 190950 تاریخ انتشار: 1402/01/19 03:43:24
نمایش: 650
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز شنبه 19 فروردين در نشستي با روساي حوزه‌هاي علميه خواهران و برادران، مديرکل تبليغات اسلامي و جمعي از متوليان ديني استان نحوه جذب اعتبارات و اجراي طرح‌هاي عمراني اين حوزه را بررسي و براي سرعت‌بخشي به آن هم‌انديشي شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري در اين نشست اظهار داشت: از محل اعتبارات تهاتر نفت 10 ميليارد تومان براي حوزه‌هاي علميه استان و 30 ميليارد تومان اعتبار براي تکميل و توسعه مصلي‌هاي استان اختصاص يافته است.

وي ادامه داد: بايد تخصيص و سپس جذب اين اعتبارات با سرعت انجام گيرد چراکه اگر به موقع اين مهم انجام نگيرد از دسترس استان خارج مي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: همچنين فرايند احداث مسکن طلاب و روحانيون استان سرعت داده شود و اگر املاک مازادي در اين رابطه وجود دارد به فروش برسد تا بتوان از اين محل نيازهاي هزينه‌اي اين دستگاه‌ها تامين شود.

حيدري بر ضرورت اقامه نماز جماعت در تمامي مساجد استان با حضور روحانيون تاکيد کرد و گفت: بايد کمبود روحاني در مساجد استان برطرف شود و نماز جماعت با حضور امام جماعت در تمامي مساجد استان اقامه شود.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06