پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

امسال روز قدس به يادماندني در تاريخ استان ثبت مي‌شود

کد خبر: 190954 تاریخ انتشار: 1402/01/19 23:15:30
نمایش: 1738
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: همانطور که مردم استان در 22 بهمن سال گذشته حضور گسترده و حماسي خود را در حمايت از آرمانهاي نظام اسلامي نشان دادند در روز قدس نيز صحنه به يادماندني را در تاريخ استان ثبت مي‌کنند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محسن حسين ميرزايي روز يکشنبه 20 فروردين در نشست ستاد انتفاضه و قدس اين استان افزود: پيش بيني مي شود مردم استان از هر قفشر و گروهي براي دفاع از مردم مظلوم فلسطين همچون سال گذشته و البته پرشور و گسترده تر در راهپيمايي روز قدس حضور پيدا کنند.

وي ادامه داد: اين حضور گسترده مي طلبد تا هنرمندانه به تصوير کشيده شود که وظيفه صدا وسيما و رسانه ها در اين خصوص سنگين است و بايد با ثبت تصاوير هنرمندانه اين حضور حماسي را به همگان نشان دهند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري پيشنهاد داد تا اقشار و گروه هاي مختلف نظير عشاير، ورزشکاران، جمعيت هلال احمر و ساير دستگاه ها با لباس مخصوص و نمادهاي خود در راهپيمايي حضور پيدا کنند.

حسين ميرزايي تصريح کرد: در عين اينکه راهپيمايي حماسي و گسترده‌اي را در استان شاهد خواهيم بود اما بايد مراقبت‌هاي لازم صورت گيرد تا برخي افراد معدود دست به دوقطبي کردن اين رويداد نزنند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06