پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار تاکيد کرد؛

هنرمندان انقلابي پرچمدار جهاد تبيين باشند

کد خبر: 190960 تاریخ انتشار: 1402/01/20 03:28:41
نمایش: 602
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تشريح شاخص‌هاي هنرمندان انقلابي، گفت: اين هنرمندان متعهد بايد پرچمدار جهاد تبيين و بيانيه گام دوم انقلاب باشند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز يکشنبه 20 فروردين در نشست با جمعي از مديران فرهنگي و هنرمندان اين استان، شهيد آويني را والاترين الگو براي هنرمندان جامعه دانست افزود: اين شهيد بزرگوار الگوي تمام عيار براي هنرمندان جامعه است و بايد اين الگو را برجسته کرد و آن را در جامعه تعميم داد.

وي اخلاص را از مهمترين شاخص‌هاي هنرمندان انقلاب اسلامي دانست و گفت: اگر اخلاص در عمل باشد، بقيه امور به خوبي پيش مي‌رود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: تعهد عملي و کاري، تخصص و توانمندي، توجه به ارتقا و پيشرفت، توليد آثار نوآورانه، جذاب و متناسب با ذائقه از ديگر شاخص‌هايي است که هنرمندان متعهد جامعه بايد به آن پايبند باشند.

حيدري، اعتمادآفريني و تقويت اميد در جامعه را از ديگر رسالت‌هاي جامعه هنري انقلاب اسلامي دانست و گفت: امسال انتخابات را در پيش داريم و براي تحقق مشارکت حداکثري بايد اميدآفريني و اعتمادآفريني را در ستور کار خود قرار دهيم.

وي خاطرنشان کرد: دشمن بسيج شده تا مردم را نااميد کند از همين رو بايد با بهره گيري از تمامي ابزارها در راستاي اميدآفريني و اعتمادآفريني گام برداريم.

استاندار چهارمحال و بختياري، تبيين دستاردهاي نظام و دولت با ابزار هنر را موثرتر از ساير ابزارها دانست و اظهار داشت: اثري که هنر دارد را هيچ ابزاري نمي‌تواند داشته باشد.

حيدري بر ضرورت برگزاري منظم و مستمر نشست مديران با هنرمندان تاکيد کرد و گفت: با هم انديشي، ارائه راهکار ورفع دغدغه‌ها مي توان عملکرد بهتري از خود نشان داد.

گفتني است در اين نشست از تعدادي از هنرمندان استان تجليل و سند زيست بوم حوزه هنري استان رونمايي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06