پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

هماهنگي بين بخشي براي مديريت بارش‌هاي پيش رو

کد خبر: 190977 تاریخ انتشار: 1402/01/22 12:21:43
نمایش: 502
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري از آماده‌باش کامل اين استان براي مديريت بارش‌هاي 2 روز آينده در اين استان خبر داد و گفت: هماهنگي بين بخشي در همين خصوص انجام شده است.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، علي حيدري شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌هاي اين استان افزود: بر اساس پيش‌بيني‌هاي هواشناسي، طي روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌ شديد باران و تگرگ را در استان خواهيم داشت که بر اساس آن هشدار سطح قرمز صادر شده است.

وي ادامه داد: در همين راستا تمامي دستگاه‌هاي خدمات‌رسان و امدادي در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند و مرخصي تمامي مديران طي روزهاي آينده لغو شده است.

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري با هشدار نسبت به وقوع سيلاب در استان، تصريح کرد: در برخي مناطق با توجه به اينکه ارتفاع برف وجود دارد بارش باران مي‌تواند به سيلاب شديد منجر شود از همين رو درخواست مي‌شود تا مردم محلي و مسافران از اطراق در حاشيه رودخانه‌ها و مسيل‌ها و دامنه کوه‌ها خودداري کنند.

حيدري خاطرنشان کرد: همچنين احتمال رانش زمين و سقوط بهمن و ريزش کوه وجود دارد از همين رو توصيه مي‌شود مردم از توقف در مناطق مستعد پرهيز کنند.


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06