پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

دعوت استاندار از مردم براي حضور در راهپيمايي روز قدس

کد خبر: 190991 تاریخ انتشار: 1402/01/24 09:11:31
نمایش: 477
اخبار
 استاندار چهارمحال و بختياري با دعوت از مردم مومن و ولايتمدار استان براي حضور گسترده در راهپيمايي روز قدس گفت: اين حضور حماسي روند متلاشي شدن رژيم صهيونيستي را سرعت مي‌دهد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز پنجشنبه با اعلام اين مطلب  افزود: روز قدس روز مهمي است که به ابتکار امام راحل بنيانگذاري شد که هم از نظر اعتقادي و هم از نظر سياسي براي جهان اسلامي از اهميت بالايي برخوردار است.

وي ادامه داد: اين يادگار تاريخي امام خميني(ره) که براي توقف حرکت صهيونيسم بين الملل شکل گرفت تا امروز جلوي خيلي از زياده‌طلبي‌هاي رژيم صهيونيستي را گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختياري  تصريح کرد: راهپيمايي روز جهاني قدس بصيرت‌افزايي جهان اسلام و انسجام مسلمانان را به دنبال داشته است و اين روز هر سال پرشور و گسترده از از سالهاي گذشته در ممالک اسلامي برگزار مي‌شود.

حيدري با دعوت از مردم استان به حضور گسترده در راهپيمايي روز قدس امسال، خاطرنشان کرد: از مردم هميشه در صحنه استان دعوت مي‌شود تا همراه و همگام مردم کشور و ساير مسلمانان جهان در راهپيمايي روز قدس حضور پيدا کنند و با مشت هاي گره کرده خود جنايات رژيم کودک‌کش صهيونيستي را محکوم کنند.

گفتني است، راهپيمايي روز جهاني قدس روز جمعه 25 فروردين از ساعت 10 صبح در مرکز استان چهارمحال و بختياري و ساير شهرها و روستاهاي اين استان برگزار مي‌شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07