پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار در پيامي تاکيد کرد:

پايان فتنه صهيونيست در راه است

کد خبر: 190993 تاریخ انتشار: 1402/01/24 09:24:26
نمایش: 512
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: شکي نيست که با تاکيد رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر نابودي اسراييل در آينده، پايان فتنه صهيونيستي در راه است و حلاوت آزادي قدس مظلوم به زودي کام مسلمانان و تمامي آزادي‌خواهان جهان را شيرين خواهد کرد.
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي از مردم اين استان براي گراميداشت روز جهاني قدس و حضور پرشور در راهپيمايي اين روز دعوت کرد.

در متن پيام غلامعلي حيدري آمده است: روز جهاني قدس يادگار ارزشمند و تاريخي امام خميني(ره) و عمق نگاه آن پير فرزانه نسبت به مسائل جهاني و بين‌المللي بود که هم اکنون در تمامي نقاط جهان به ويژه در کشورهاي اسلامي به عنوان روز جهاني مبارزه با نظام سلطه و صهيونيسم جهاني مورد احترام است و ثمره اين بنيان مبارک را مي‌توان در بيداري فلسطين در جبهه مقاومت مشاهده کرد.

قدس شريف نخستين قبله مسلمانان جهان ايستاده و با صلابت همچون گذشته خاري در چشمان استکبار جهاني و در راس آن آمريکاي جنايتکار و رژيم کودک‌کش اسراييل است.

شکي نيست که با تاکيد رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر نابودي اسراييل در آينده، پايان فتنه صهيونيستي در راه است و حلاوت آزادي قدس مظلوم به زودي کام مسلمانان و تمامي آزادي‌خواهان جهان را شيرين خواهد کرد.

اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه پرفضيلت رمضان از مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه استان دعوت مي‌کنم بار ديگر همگام با ساير هموطنان با حضور گسترده و پرشکوه خود در راهپيمايي روز قدس ضمن تجديد پيمان با آرمان‌هاي امام راحل و منويات رهبر معظم انقلاب در دفاع از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطين و اعلام نفرت و انزجار از سياست‌هاي خصمانه مستکبران دنيا، حضور و صلابت خويش را به نماش بگذارند تا هرچه زودتر زمينه آزادي قدس شريف و مردم مظلوم فلسطين محقق شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07