پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آغاز فراخوان جايزه ملي جواني جمعيت در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 191007 تاریخ انتشار: 1402/01/26
نمایش: 732
اخبار
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري از آغاز فراخوان جايزه ملي جواني جمعيت در اين استان خبر داد و گفت: علاقمندان به شرکت در اين رويداد مي‌توانند آثار خود را تا 10 ارديبهشت به دبيرخانه رويداد ارسال کنند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، زهرا حبيبي روز شنبه با اعلام اين خبر افزود: اين رويداد با محوريت رشد ازدواج و فرزندآوري و با شعار "سهم من از جواني ايران" از سوي استانداري و با همکاري معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي برگزار مي‌شود.

وي به بخش‌هاي اين جشنواره اشاره کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در رويداد جايزه ملي جواني جمعيت مي‌توانند آثار خود را در بخش‌هاي رسانه، نخبگان، مديران، خانواده‌ها، دستگاه‌هاي حاکميتي، سازمان‌هاي مردم نهاد و شرکت‌ها و موسسات خصوصي در قالب نقاشي، کليپ، عکس، پژوهش و مقاله، پوستر و طراحي گرافيک، انيميشن، موشن گرافي، ايده‌ها و نظرات کاربردي، شعر و جملات کوتاه و تاثيرگذار ارسال کنند.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري، آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه رويداد را 10 ارديبهشت اعلام کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در اين رويداد مي‌توانند آثار خود را به پيام‌رسان ايتا به شماره 09130589434 و يا پست الکترونيکي javanijamyat1402@gmail.com  ارسال کنند.

حبيبي افزود: پس از داوري آثار، از صاحبان توليدات فاخر و منتخب در آيين اختتاميه جشنواره همزمان با  هفته جهاني جمعيت در ارديبهشت ماه تجليل مي‌شود.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت جواني جمعيت، تصريح کرد: جمعيت جوان يکي از عوامل مهم اقتدار و از پايه‌هاي قدرت و رشد اقتصادي و اجتماعي کشورها به شمار مي‌رود و قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نيروي انساني و جمعيت معنا پيدا مي‌کند و حرکت به سمت توسعه همه‌جانبه به توسعه و ارتقاي سرمايه انساني نياز جدي دارد.

حبيبي يادآور شد: کشور ما با وجود اينکه از جمعيت جوان برخوردار بوده و همچنان الزام است که اين ثروت حياتي حفظ و تقويت شود اما در سال‌هاي اخير روند باروري در کشور شيب نزولي به خود گرفته  که اين موضوع خطر جدي براي آينده کشور به شمار مي‌رود.

وي افزود: برهمين اساس وزارت کشور اقدام به برگزاري رويداد جايزه ملي جواني کشور در سطح کشور و استانها کرده است که اين رويداد در استان آغاز به کار کرده و اختتاميه آن در ارديبهشت برگزار مي‌شود.

حبيبي از تمامي علاقمندان و دغدغه‌مندان استان درخواست کرد تا با مشارکت در اين رويداد مسئولان را در اجراي برنامه‌هاي جواني جمعيت و حساس سازي جامعه نسبت به اين مهم ياري دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07