پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

5 مصوبه ويژه ارمغان دولت سيزدهم براي چهارمحال و بختياري

کد خبر: 191021 تاریخ انتشار: 1402/01/26 09:23:45
نمایش: 956
اخبار
 استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در طول يک سال و نيم گذشته از عمر دولت سيزدهم، هيات دولت پنج مصوبه ويژه و خاص براي استان داشته که با اجراي آن تحول بزرگي در استان در حال شکل‌گيري است.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز شنبه 26 فروردين در نشست ستاد هماهنگي برگزاري کنگره شهداي دانشجوي اين استان اظهار داشت: مصوبه زلزله کوهرنگ که به دنبال آن اعتبار چشمگيري به اين شهرستان اختصاص يافت و در کوتاه ترين زمان واحدهاي مسکوني آسيب‌ديده بازسازي و بهسازي شد.

وي ادامه داد: همچنين يک مصوبه ويژه براي جبران خسارت‌هاي ناشي از سيل براي استان درنظر گرفته شد که از محل ماده 17 نزديک به 200 ميليارد و همچنين قابل توجهي در اين خصوص به استان اختصاص داده شد.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: مصوبه براي پايدارسازي روستاي افسراباد شهرستان اردل، سند توسعه شهرستان کوهرنگ و مصوبه سفر از ديگر مصوبات خاص و ويژه استان در هيات دولت بود که مي‌تواند زمينه رشد و توسعه بيش از پيش استان را فراهم کند.

حيدري بر ضرورت تبيين اين دستاوردها و خدمات دولت و نظام در راستاي اميدآفريني در جامعه تاکيد کرد و اظهار داشت: بايد تا مي‌توان خدمات نظام و دولت را براي مردم تبيين کرد تا هم گره‌هاي ذهني به ويژه نسل جوان باز شود و هم اعتمادآفريني و اميدآفريني براي برگزاري سک انتخابات پرشور و حداکثري را فراهم کرد.

وي با اشاره به راهبردهاي خنثي‌سازي جنگ ترکيبي دشمن، افزود: اگر داشته‌هاي خود را بخوبي تبيين کنيم دشمن نمي‌تواند هيچگاه اين فرصت‌ها را به تهديدي عليه کشور تبديل کند.

استاندار چهارمحال و بختياري، برگزاري کنگره‌هاي شهدا را فرصتي براي انجام جهاد تبيين دانست و گفت: انتظار مي‌رود دانشگاهيان پيشتاز در جهاد تبيين داشتند و با برگزاري رويدادهايي نظير کنگره شهدا نه تنها دين خود را به شهدا ادا کنند بلکه با جهاد تبيين ادامه‌دهنده راه اين ذخاير انقلاب باشند.

حيدري توصيه کرد تا برگزاري کنگره‌هاي شهدا در شان مقام والاي شهدا و با انجام کارهاي ابتکاري، فاخر و ارزشمند انجام گيرد و پيشنهاد داد تا به نام و ياد هر يک از شهيدان استان نهال غرس شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07