پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استفاده از ظرفيت نخبگان و دانشگاهيان براي پيشبرد بهتر امور استان

کد خبر: 191032 تاریخ انتشار: 1402/01/27 23:34:44
نمایش: 583
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري، استفاده از نخبگان و دانشگاهيان را يکي از فرصت‌هاي برون‌رفت از مشکلات دانست و گفت: نخبگان و اساتيد دانشگاهي براي رفع اين مشکلات و توجه به جهاد تبيين نقش‌آفريني مي‌کنند.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري شامگاه يکشنبه 27 فروردين در نشست هم‌انديشي اساتيد دانشگاه‌هاي استان اظهار داشت: دشمن هم‌افزايي و بسيج بي‌سابقه‌اي در حوزه‌هاي رسانه‌اي و ديپلماسي براي فشار حداکثري به مردم ايران را در قالب جنگ هيبريدي و ترکيبي در دستور کار قرار داده است.

وي به تلاش‌هاي دشمنان جمهوري اسلامي براي برقراري اغتشاش‌هاي اخير اشاره و تصريح کرد: در اين راستا و براي خنثي کردن توطئه‌هاي استکبار جهاني از تمامي ظرفيت‌هاي اتحاد، همدلي، وحدت، تعامل و هم‌افزايي استفاده و بهره‌مندي شد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تقويت ارتباط دولت سيزدهم با دولت‌هاي کشورهاي منطقه و جهان اظهار داشت: اين اقدام نقش تاثيرگذار در رفع تنش‌هاي موجود و مقابله با جنگ‌هاي ترکيبي دشمنان داشته و اين در حالي است که دولت‌هاي قبل با شعار موفقيت ديپلماسي مسائل داخلي را هم به برجام گره زدند.

وي برگزاري انتخابات سالم را يکي از تاکيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي و از ابزارهاي بروز و ظهور قدرت دانست و گفت: سلامت، امنيت و حضور حداکثري در انتخابات از مهم‌ترين سرمايه‌هاي جمهوري اسلامي به‌شمار مي‌رود.

حيدري تاکيد کرد: دشمن براي وارد کردن خدشه به سرمايه‌هاي اجتماعي جمهوري اسلامي ايران تلاش مي‌کند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به نام‌گذاري حکيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي در نام‌گذاري سال‌جاري به‌نام «مهار تورم، رشد توليد» افزود: حمايت از مقاله‌هاي علمي و کاربردي شدن آن‌ها، جلوگيري از فرار مالياتي، ايجاد اشتغال و کاهش نرخ بيکاري، دست‌يابي به توسعه‌هاي مختلف از مهم‌ترين دستاوردهاي دولت سيزدهم در کشور و چهارمحال و بختياري به‌شمار مي‌رود.

حيدري تصريح کرد: تکميل زنجيره‌هاي صنعتي، استفاده از توان سرمايه‌گذاري شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري بزرگ و بنيادهاي ملي در دولت سيزدهم مورد توجه جدي قرار گرفت.

وي با اشاره به لزوم تسريع در روند مولدسازي با هدف تامين منابع مورد نياز براي تکميل و بهره‌برداري سريع‌تر طرح‌هاي نيمه‌تمام يادآور شد: دولت سيزدهم در مدت فعاليت خود پنج مصوبه براي چهارمحال و بختياري داشته است.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: اين مصوبات شامل اختصاص اعتبار براي روستاي افسرآباد شهرستان اردل، زمين‌لرزه سال ۱۴۰۰، خسارت‌هاي ناشي از جاري شدن سيلاب، مصوبه‌هاي سفر رييس‌جمهور و توسعه شهرستان کوهرنگ است.

وي گفت: دولت سيزدهم همچنين در حوزه‌هاي گردشگري، کشاورزي، صنعت و توسعه زيرساخت‌هاي چهارمحال و بختياري اقدامات مؤثر و قابل‌توجهي داشته است.

حيدري به اقدامات شجاعانه دولت سيزدهم در رفع مشکلات بخش‌هاي مختلف آب کشور و چهارمحال و بختياري اشاره و تاکيد کرد: در اين دولت براي توسعه صنعت، جاده‌ها، زيرساخت‌ها و راه‌آهن اين استان اقدامات جدي انجام شد

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06