پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نخبگان با ارائه مشورت مديران اجرايي را در پيشبرد بهتر امور ياري دهند

کد خبر: 191039 تاریخ انتشار: 1402/01/28 11:19:46
نمایش: 662
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري به نقش نخبگان دانشگاهي در پيشبرد بهتر امور اشاره کرد و گفت: انتظار مي‌رود نخبگان و استادان دانشگاه با ارائه مشورت و پيشنهاد مديران اجرايي را در اجراي برنامه‌ها ياري دهند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري شامگاه دوشنبه 28 فروردين در نشست هم‌انديشي با اعضاي هيات علمي و اساتيد دانشگاه علوم پزشکي استان افزود: دولت سيزدهم در عرصه داخلي و خارجي نيز به دستاوردهاي و توفيقات بسياري رسيده است که مي‌طلبد با تبيين اين دستاوردها به ويژه از سوي نخبگان و فعالن دانشگاهي در تقويت اعتماد عمومي گام‌هاي موثري برداشت.

وي ادامه داد: کمک به ارتقاي شاخص‌هاي حوزه سلامت و تقويت وضعيت بهداشت و درمان در استان اولويت کاري مديريت ارشد استان قرار دارد و در اين ميان مي‌طلبد نخبگان و اساتيد دانشگاه نيز مسئولان را در اين خصوص همراهي و ياري دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري، ايجاد شهرک سلامت مطالبه جدي نخبگان و فعالان حوزه سلامت است که از اين طرح استقبال کرده و مي توان از ظرفيت مولدسازي و تهاتر اعتبار اين طرح را راه‌اندازي و ساير طرح‌هاي نيمه‌تمام دانشگاه را تکميل کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر جلب همکاري و ظرفيت خيرين حوزه سلامت، تصريح کرد: با ارتقاي شاخص‌هاي حوزه سلامت، روند رشد و توسعه استان نيز شتاب بيشتري به خود مي‌گيرد.

حيدري، مصوبات سفر رييس جمهور را سند توسعه و پيشرفت استان دانست و گفت: علاوه‌بر آن مصوبات خاص و ويژه‌اي براي استان از سوي هيات دولت تصويب شده که نقش مهمي در پيشبرد بهتر امور استان داشته است که شامل تصويب سند توسعه کوهرنگ، پايدارسازي روستاي افسرآباد، اعتبار بازسازي مناطق آسيب‌ديده از زلزله و سيل بوده است.

وي تامين آب پايدار در بخش‌هاي مختلف را از مهمترين چالش‌هاي استان در سالهاي گذشته عنوان کرد و گفت: اين مهم با اهتمام دولت سيزدهم برطرف شده است و طرح تامين آب نيمي از جمعيت استان در آستانه افتتاح است.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اختصاص يکهزار و 400 ميليارد تومان اعتبار به حوزه سلامت استان در سفر رييس‌جمهور، گفت: بخش قابل توجهي از اين اعتبار در حال جذب است و ارتقاي شاخص‌هاي بهداشت و درمان را در استان به همراه داشته است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07