پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بررسي عملکرد دولت سيزدهم در تامين آب پايدار در بخش کشاورزي در ميزگرد ايرنا 

کد خبر: 191042 تاریخ انتشار: 1402/01/29
نمایش: 582
اخبار
مسئولان و کارشناسان بخش کشاورزي استان روز سه‌شنبه با حضور در ميزگرد ايرنا مرکز شهرکرد به برررسي عملکرد دولت سيزدهم در حوزه تامين آب پايدار اين بخش پرداختند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محمدکاظم منزوي؛ سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري، حسين برزگر؛ رييس سازمان جهادکشاورزي استان و مرتضي درخشان رييس صنف کشاورزان استان چهارمحال و بختياري در ميزگرد " رشد توليد و تامين آب پايداري بخش کشاورزي" حضور داشتند.

سياست دولت سيزدهم در حوزه حکمراني آب و به طور خاص در بخش کشاورزي، برنامه‌ها و سياست‌هاي وزارت جهادکشاورزي و سازمان تابعه آن در استان در خصوص نحوه تامين و انتقال آب براي مزارع و باغات و ارتقاي بهره‌وري آب در توليد محصولات کشاورزي و همکاري و مشارکت کشاورزان با سياست‌هاي دولت از موضوعات مطرح شده در اين ميزگرد بود که مشروح آن زودي بر خروجي ايرنا منتشر مي‌شود.

يک چهارم توليد ناخالص داخلي و يک پنجم اشتغال چهارمحال و بختياري به بخش کشاورزي وابسته است. از مجموع اراضي اين استان ۲۵۰ هزار هکتار معادل ۱۵ درصد سطح زيرکشت اراضي کشاورزي استان است و در حال حاضر ۷۷ هزار بهره‌بردار با توليد سالانه يک ميليون و ۹۵۹ هزار تن انواع محصولات کشاورزي در اين استان فعال هستند.



 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06