پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار :

لزوم مشارکت دهي مردم در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي

کد خبر: 191046 تاریخ انتشار: 1402/01/29
نمایش: 882
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري، مردمي سازي اجراي برنامه‌ها را عامل موفقيت برنامه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: هر زمان به نقش و جايگاه مردم در اجراي برنامه ها توجه کرديم آن برنامه با موفقيت اجرا شد از همين رو مي‌طلبد براي کاهش آسيب‌هاي اجتماعي نيز از ظرفيت خود مردم استفاده کرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري، غلامعلي حيدري روز سه شنبه در کارگروه اجتماعي، زنان و خانواده اين استان افزود: کاهش آسيب‌هاي اجتماعي و رفع معضلات فرهنگي نيازمند طي يک پروسه است که در ابتدا مي‌طلبد اين آسيب‌ها به موقع و به هنگام رصد شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد تا در نشست بعدي کارگروه اجتماعي، زنان و خانواده، گزارشي از آخرين وضعيت استان در شاخص‌هاي اجتماعي به ويژه در شهرستان‌ها ارائه شود.


وي ادامه داد: در همين راستا مديرکل امور اجتماعي و مديرکل امور بانوان با تعدادي از مديران دستگاه هاي اجتماعي کميته اي تشکيل داده و به بررسي وضعيت آخرين شاخص‌هاي اجتماعي استان در شهرستان‌ها پرداخته و گزارشي از آن در نشست بعدي کارگروه ارائه شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: پس از شناسايي آسيب‌ها نياز است تا با تقسيم وظايف در راستاي کاهش اين آسيب ها اقدام عملي انجام داد.

حيدري بيکاري را از مهمترين معضلات اجتماعي استان دانست و گفت: تمامي دستگاه‌ها بايد برنامه خود را براي افزايش نرخ اشتغال و مهار بيکاري ارائه دهند.

وي بر ضرورت همکاري رسانه ها و فعالان شبکه هاي اجتماعي استان در کاهش آسيب ها تاکيد کرد و افزود: بايد با توليد محتواي تاثيرگذار و جذاب مردم را نسبت به عواقب آسيب‌هاي اجتماعي آگاه کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري رونق گردشگري را عامل مهمي در کاهش آسيب هاي اجتماعي دانست و گفت: علاوه بر آن تسهيل امر ازدواج و فرزندآوري، اشتغال خانگي و ارتقاي سطح خانواده ها عوامل مهمي در اين خصوص به شمار مي رود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07