پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آسيب هاي اجتماعي در چهارمحال و بختياري روند کاهشي دارد

کد خبر: 191049 تاریخ انتشار: 1402/01/29
نمایش: 1451
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بنا بر پايش و اعلام گزارش از سوي دستگاه هاي اجتماعي استان، برخي اسيب هاي اجتماعي در سال گذشته روند کاهش به خود گرفت و همين روند در سال جديد با قوت بيشتري تداوم مي‌يابد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محسن حسين‌ميرزايي با اعلام اين مطلب افزد: در راستاي مهار و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي کارهاي خوبي در استان طي سال 1401 صورت گرفت که نتيجه آن کاهش اين آسيب‌ها و معضلات اجتماعي بود.

وي از تدوين سند کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در سال در سال گذشته خبر داد و گفت: از مهترين اقدامات استان براي کاهش آسيب‌هاي اجتماعي که در سال گذشته انجام گرفت، تهيه و تدوين اسناد پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي بود که به دستگاه ابلاغ شده است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: روند سال گذشته با قوت بيشتري در سال جديد ادامه پيدا کند و در اين ميان مي‌طلبد همه دستگاه ها با قوت و قدرت در راستاي کاهش آسيب هاي اجتماعي و ارتقاي فرهنگ ديني در استان تلاش کنند.

حسين ميرزايي خاطرنشان کرد: کارگروه اجتماعي، زنان و خانواده در سال جديد بطور منظم و مستمر برگزار مي‌شود و با حضور فعال دستگاه‌ها مي‌توان دستاوردهاي خوبي را در حوزه اجتماعي و فرهنگي استان شاهد باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07