پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

شتاب گيري روند توسعه استان با تقويت زيرساخت‌ راه

کد خبر: 191066 تاریخ انتشار: 1402/01/30 22:25:37
نمایش: 740
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اختصاص اعتبار قابل توجهي به بخش راهسازي استان در دولت سيزدهم، گفت: اين مهم روند توسعه‌يافتگي استان را شتاب مي‌بخشد.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري شامگاه چهارشنبه 30 فروردين در جمع مديران راه و شهرسازي استان افزود: با ورود قرارگاه خاتم براي اجراي طرح‌هاي عمراني مهم استان از جمله محور ارتباطي بروجن به لردگان به ايذه ۸۰۰ ميليارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت و ۳۰۰ ميليارد تومان براي اجراي محور ارتباطي شهرکرد به شلمزار به کارون ۴ اختصاص يافته است.

وي ادامه داد: همچنين از محل ماده ۵۶ اعتباري افزون بر ۸۰۰ ميليارد تومان به جاده بروجن به لردگان به ايذه، شهرکرد به شلمزار و فرخشهر به دزک به شلمزار تخصيص يافته است.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بخش قابل توجهي از اعتبارات سفر رييس‌جمهور نيز به حوزه راه‌هاي استان تلق گرفته است، اظهار داشت: با جذب اين اعتبارات تحول بزرگي در حوزه زيرساختي استان شکل مي‌گيرد.

حيدري با اشاره به اينکه يکي از الزامات توسعه در هر منطقه ايجاد زيرساخت است، تصريح کرد: اگر بخواهيم استان توسعه‌يافته‌اي داشته باشيم بايد بتوانيم زيرساخت‌هاي مناسبي در حوزه زميني، ريلي و هوايي در استان ايجاد کنيم.

وي، مولدسازي و فروش اموال و دارايي هاي مازاد دستگاه‌هاي دولتي را از ديگر ظرفيت‌هاي موجود براي تامين منابع مالي دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: هرچند وضعيت اعتبارات استان در سال‌جاري نسبت به سال‌هاي گذشته بهتر است اما نبايد از ظرفيت مولدسازي غافل شد.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر به کارگيري اهتمام ويژه براي اجراي طرح نهضت ملي مسکن، خاطرنشان کرد: با رونق صنعت ساخت و ساز صنايع ديگر نيز رونق گرفته و اشتغال قابل توجهي در استان ايجاد مي‌شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07