پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بازديد استاندار از روند اجراي طرح‌هاي عمراني شهرستان سامان

کد خبر: 191069 تاریخ انتشار: 1402/01/31
نمایش: 781
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز چهارشنبه با سفر به شهرستان سامان نحوه اجراي طرح‌هاي عمراني اين شهرستان را بررسي و دستور لازم را براي رفع موانع موجود با تقويت همکاري‌هاي بين‌بخشي و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود صادر کرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري در اين سفر با نظارت ميداني از نحوه اجراي کمربندي سامان و محور ارتباطي چهارخطه سامان به قراقوش براي رفع موانع اجراي اين طرح دستور لازم را صادرکرد.

وي همچنين از محل موردنظر براي اجراي طرح نهضت مسکن شهر سامان ديدن کرد و به راه و شهرسازي و بنياد مسکن تکليف کرد تا هرچه سريع تر مشکل تامين زمين اين طرح برطرف و فرايند اجرايي اين طرح آغاز شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه با تزريق اعتبارات سفر چالش کمبود اعتبار در استان وجود ندارد، تصريح کرد: با اعتبارات موجود تمامي طرح‌هاي استان فعال و طرح راکدي وجود ندارد که در مقاطع زماني به صورت سرزده از اين طرح ها بازديد مي شود.

حيدري با اشاره به ظرفيت بالاي شهرستان سامان براي رونق گردشگري استان، خاطرنشان کرد: ضروري است تا زيرساخت‌هاي مناسبي براي تحقق اين مهم در شهرستان فراهم شود تا با ماندگاري مسافر و گردشگر براي مردم محلي درآمدزايي و اشتغال آفريني شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06