پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

رشد 10 برابري تامين زمين و مسکن سازي در استان

کد خبر: 191167 تاریخ انتشار: 1402/02/12
نمایش: 501
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري از رشد 10 برابري تامين زمين و مسکن در طول عمر يک ساله و نيم دولت سيزدهم در مقايسه دولت قبل خبر داد و گفت: در اين دولت 400 هکتار زمين براي نهضت ملي مسکن آماده شد در حاليکه در دولت قبل 40 هکتار تامين شده بود.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، علي حيدري با اعلام اين خبر افزود: در حال حاضر 12 هزار واحد مسکوني در قالب نهضت ملي مسکن در دست اجراست که اين عدد هشت برابر ميزان مسکن احداثي دولت دوازدهم است.

وي، تامين آب پايدار را يکي ديگر از خدمات دولت سيزدهم در امور عمراني دانست و گفت: سد باباحيدر و خط انتقال آن يکي از مهمترين طرح‌هاي اين حوزه به شمار مي رود که در سالهاي گذشته خط انتقال آن به طول هفت کيلومتر اجرا شده بود در حاليکه طي 2 ماه اخير 15 کيلومتر از اين خط اجرا شده است.

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: عمليات احداث سد نيز با سرعت بيشتري در دست اجراست و بزودي افتتاح مي شود.

حيدري تصريح کرد: در سالهاي گذشته تنها سدي که در استان در دست اجرا بود سد باباحيدر بود که چالش ها و حواشي زيادي نيز پيرامون آن قرار داشت در حاليکه در دولت سيزدهم اجراي سدهاي آقبلاغ، گهرو، خرسان، بيدکان و چشمه‌علي در دستور کار قرار گرفته است و رشد پنج برابري را نشان مي دهد.

وي افزود: اجراي 90 کيلومتر خط انتقال تامين‌کننده آب شرب نيمي از جمعيت استان را از ديگر خدمات دولت در حوزه عمراني استان عنوان کرد و اظهار داشت: در سالهاي گذشته تنها 70 کيلومتر خط انتقال اجرا شده بود و مبلغ قابل توجهي از اعتبارات طرح برگشت مي‌خورد اين در حاليست که در حال حاضر 400 ميليارد تومان بدهي به پيمانکار داريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06