پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ضرورت جهاد تبيين با هدف تقويت بنيان خانواده در فضاي مجازي

کد خبر: 191188 تاریخ انتشار: 1402/02/12 22:25:42
نمایش: 514
اخبار
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري گفت: يکي از مصاديق جهاد تبيين تحکيم بنيان خانواده و جواني جمعيت است از همين رو ميطلبد از ابزارهاي مختلف در همين راستا از جمله از فضاي مجازي بهره گرفت.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، زهرا حبيبي در نشست با تعدادي از فعالان فضاي مجازي اين استان افزود: فرمان جهاد تبيين كه مقام معظم رهبري اشاره داشتند اين است كه موضوعاتي كه مبتلابه جامعه است را براي جامعه حلاجي و تبيين كنيم.

وي تصريح کرد: جهاد تبيين به معني تلاش براي مقابله با دشمن و تحول انقلابي و عملياتي به سوي کشف و بيان حقايق در برابر ابهام‌آفريني و پرده‌افکني دشمنان بر روي حقايق از حيث کميت و هم از حيث کيفيت است و در اين راستا همه بخش‌هاي جامعه وظايف و رسالت‌هايي برعهده دارند.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري ادامه داد: امروزه با توجه به گسترش امکانات فضاي مجازي و تبعات مثبت و منفي آن، بايد از ظرفيت هاي اين فضا در جهت جهاد تبيين به منظور مقابله با توطئه دشمن بهره برد.

حبيبي با تاکيد بر اينکه دشمن در فضاي مجازي از انواع ترفندها و فناوري‌ها براي مهندسي ذهن و گمراهي و تحريف واقعيت استفاده مي‌کند، اظهار داشت: درآمادگي در عرصه جنگ نرم در فضاي مجازي براي مقابله با آن حائز اهميت است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06