پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اجراي طرح‌ها راهسازي چهارمحال و بختياري سرعت گرفت

کد خبر: 191196 تاریخ انتشار: 1402/02/13 10:56:10
نمایش: 494
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با اهتمام دولت سيزدهم در تخصيص اعتبار و جديت به کار گرفته شده در استان، بسياري از طرح‌هاي راهسازي استان فعال و روند اجراي آن سرعت بيشتري به خود گرفته است.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز چهارشنبه 13 ارديبهشت در نشست با فرمانداران اين استان افزود: بسياري از طرح‌هاي راهسازي که طي سالهاي گذشته در استان راکد مانده بود در دولت سيزدهم از سر گرفته شد و برخي از اين طرح‌ها در آستانه افتتاح قرار گرفته است.

وي ادامه داد: با اين وجود براي اجراي برخي طرح‌ها با مشکلات اجتماعي روبرو هستيم که مي طلبد فرمانداران با برگزاري نشست مشترک بين دستگاه‌هاي اجرايي و مردم محلي رفع اين مشکلات را با جديت بيشتري پيگيري کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اعتبار قابل توجهي از محل اعتبارات سفر، ماده 56 و تهاتر نفت به طرح‌هاي راهسازي استان اختصاص يافته است، تصريح کرد: با توجه به محدوديت فصل کار در استان مي طلبد طرح ها با سرعت بيشتري اجرايي و با جذب به موقع اعتبارات، تحول بزرگي در اين حوزه شکل دهيم.

حيدري همچنين بر ضرورت تسريع در اجراي طرح نهضت ملي مسکن در استان تاکيد کرد و گفت: اگر کارگزاران و پيمانکاران متولي توان کافي براي اجراي اين طرح را نداشته باشند مي‌توان از ظرفيت قرارگاه امام حسن(ع) و جهاد مسکن سازي بهره گرفت.

وي افزود: همچنين توصيه مي شود تا با برگزاري تور و حضور مردم در محل احداث طرح‌هاي نهضت ملي مسکن، ثبت نام‌کنندگان را براي تامين آورده و مشارکت بيشتر در طرح ترغيب کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: همچنين مي‌طلبد در اجراي طرح‌هاي عمراني ديگر نظير فرهنگسراها، مصلي‌‌ها، ساختمان بخشداري‌ها و فرمانداري‌ها، سالن‌هاي ورزشي، زمين‌هاي چمن و کتابخانه‌ها که متولي اجراي آن راه و شهرسازي است و از اعتبارات سفر اعتبار مناسبي براي آن اختصاص يافته است، سرعت بيشتري به کار گرفته شود.

حيدري خاطرنشان کرد: در مقاطع زماني مختلف به شهرستانها سفر سرزده انجام خواهد گرفت و بر نحوه اجراي طرح‌هاي عمراني نظارت ميداني مي شود.

وي با بيان اينکه در سال 1401 براي اجراي طرح هادي 193 روستا اعتبار ديده شده است، افزود: بايد براي اجراي اين طرح برش شهرستان تهيه و مطابق برنامه زمانبندي پيگيري شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06