پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
در نشست با مديرعامل سازمان صنايع کوچک؛

استاندار چهارمحال و بختياري توسعه متوازن صنعت را خواستار شد

کد خبر: 191202 تاریخ انتشار: 1402/02/14
نمایش: 509
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: انتظار مي‌رود دولت سيزدهم در توسعه صنعت در کشور به موضوع توازن توجه ويژه‌اي داشته باشد و حق استان‌هاي کمتربرخوردار جبران شود.

 غلامعلي حيدري در ديدار با مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران افزود: در حالي که برخي استان‌ها از نظر ايجاد صنايع به ويژه صنايع بزرگ و مادر اشباع شده‌اند اما استان‌هاي کمتربرخوردار نظير چهارمحال و بختياري نيازمند توجه جدي نسبت به استقرار صنايع بزرگ است.

وي ادامه داد: توسعه صنعت در کشور بايد بر اساس آمايش سرزميني انجام گيرد و در اين ميان بي‌شک حق استان ما نيز بايد لحاظ شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به نقش موثر توسعه صنعت در اشتغالزايي جوانان، تصريح کرد: تمام تلاش ما بر اين است با ايجاد فرصت‌هاي شغلي نرخ بيکاري را در استان کاهش و زمينه اشتغال جوانان را فراهم کنيم.

حيدري حضور ميداني مديران براي رفع مشکلات و موانع فراروي استان را از مهمترين برنامه‌هاي در دستورکار استان اعلام کرد و گفت: به فرمانداران ۱۱ گانه استان ماموريت داده شده تا با حضور ميداني و نظارت از نزديک بر امور شهرستان خود در رفع موانع موجود گام‌هاي موثري بردارند.

وي حمايت از شرکت‌هاي دانش‌بنيان را از ديگر برنامه‌هاي استان برشمرد و گفت: انتظار مي‌رود وزارت صمت در اين خصوص مشوق‌هاي بيشتري ارائه دهد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06