پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

روز شهرکرد فرصتي براي معرفي انسان هاي وارسته و سرمايه معنوي استان

کد خبر: 191223 تاریخ انتشار: 1402/02/16
نمایش: 512
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به شهرت شهرکرد به‌عنوان «بام ايران» اشاره و تصريح کرد: بايد از اين ظرفيت بيشترين استفاده و در «روز شهرکرد» نسبت به معرفي انسان‌هاي وارسته و فاخر ساکن در اين شهر بهره‌گيري شود.
غلامعلي حيدري شامگاه شنبه در ديدار با اعضاي ستاد بزرگ‌داشت روز شهرکرد و آئين رونمايي از طرح روز شهرکرد تاکيد کرد: فرآيند تحويل زمين به شهرداري شهرکرد در محله منظريه براي انجام اقدامات مورد نياز تسريع شود.
 
وي با اشاره به اختصاص مبلغي از رديف اعتباري بحران به شهرکرد افزود: ۳۱ ارديبهشت به‌نام «روز شهرکرد» نام‌گذاري شده است و حس تعلق به گذشته، هنرها، مشاهير و مفاخر بسياري در اين شهر وجود دارد که بايد در اين روز به مردم معرفي شود.
 
حيدري به شهرت شهرکرد به‌عنوان «بام ايران» اشاره و تصريح کرد: بايد از اين ظرفيت بيشترين استفاده و در «روز شهرکرد» نسبت به معرفي انسان‌هاي وارسته و فاخر ساکن در اين شهر بهره‌گيري شود.
 
وي با اشاره به معرفي شهرکرد به‌عنوان «شهر ملي نمد» يادآور شد: رايزني‌هايي با وزير ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي انجام شده است تا براي تحقق اهداف اين نام‌گذاري و تبديل آن به «شهر جهاني نمد» اقدام شود.
 
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي مطلوب براي بزرگ‌داشت «روز شهرکرد» اظهار داشت: مردم بايد فعاليت‌هاي عمراني را در کنار اقدامات فرهنگي شاهد باشند.
 
حيدري فضاسازي ويژه در «روز شهرکرد» را ضروري دانست و گفت: به‌مناسبت اين روز نصب نمادهاي فرهنگي (اِلِمان)، توجه به مبلمان شهري، بهسازي فضاي سبز، افتتاح پروژه‌هاي شهري، اجراي برنامه‌هاي فرهنگي، تجليل از خانواده شهدا و قدرداني از هنرمندان مورد توجه باشد.
 
شهردار شهرکرد نيز گفت: هر شهر براي بيان هويت نياز به يک نمانام (برند) دارد تا بتواند هويت خود را نشان دهد و مردم نسبت به اين شهر حس تعلق و مسئوليت‌پذيري داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06