پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تخصيص 340 ميليارد تومان از اعتبارات سفر رييس‌جمهور به شهرستان شهرکرد

کد خبر: 191254 تاریخ انتشار: 1402/02/19
نمایش: 530
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرکرد گفت: تاکنون ۳۴۰ ميليارد تومان از اعتبارات مصوب اين شهرستان در سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري تخصيص پيدا کرد.

بهادر عبدالغني در نشست با خبرنگاران تاکيد کرد: در سفر رييس‌جمهور و تعدادي از اعضاي هيات دولت سيزدهم به چهارمحال و بختياري ۷۷ طرح با ۱۵ هزار و ۵۱۰ ميليارد ريال اعتبار مصوب شد.

وي افزود: همچنين سه هزار و ۵۳۰ ميليارد ريال از اعتبارات استاني براي ۳۶۶ طرح شهرستان شهرکرد اختصاص داده شد که از اين مبلغ ۲ هزار و ۸۴۰ ميليارد ريال تخصيص پيدا کرده است.

سرپرست فرمانداري شهرکرد به پيگيري جدي براي ساماندهي مشاغل مزاحم در شهرستان شهرکرد و به‌ويژه مرکز چهارمحال و بختياري اشاره و تصريح کرد: در شهرکرد با مشکلات جدي در حوزه صنايع مزاحم مواجه هستيم.

عبدالغني در خصوص کيفيت نان توليدي در شهرستان شهرکرد يادآور شد: با افزايش نظارت‌ها از سوي جهادکشاورزي، صنعت، معدن و تجارت و فرمانداري شهرستان شهرکرد نسبت به رفع مشکلات کنوني و ارتقاي نام توليدي اقدام مي‌شود.

وي در خصوص طرح نيمه‌تمام برج‌هاي دوقلو شهرداري شهرکرد گفت: متاسفانه سازه اين پروژه در قسمت ضلع جنوب‌شرق با ديوار حائل گره نخورده است و اين مشکل بايد قبل از هر اقدامي برطرف شود.

عبدالغني تاکيد کرد: آهن‌آلات به‌کارگيري شده مرتبط با سازه اين طرح در معرض زنگ‌زدگي و خوردگي است و بايد هر چه سريع‌تر براي واگذاري اين پروژه به سرمايه‌گذار اقدام شود.

وي، زيرساخت‌هاي گردشگري در شهرستان شهرکرد را ضعيف اعلام و تصريح کرد: درصدد توسعه اقامتگاه‌هاي بوم‌گردي اجراي طرحي براي احداث يک مکان نوروزگاه در ورودي شهرکرد هستيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06