پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار تاکيد کرد؛

جلب رضايتمندي مردم با حفظ آرامش و ثبات بازار

کد خبر: 191259 تاریخ انتشار: 1402/02/20 00:46:55
نمایش: 473
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اهميت جلب رضايتمندي مردم، گفت: يکي از دستگاه‌هايي که در اين رابطه مسئوليت سنگين بر عهده دارد سازمان تعزيرات حکومتي است و انتظار مي رود کارشناسان و بازرسان اين سازمان با قاطعيت، قدرت و مواظبت مستمر مانع از بروز تخلفات احتمالي شوند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري در نشست با معاون نظارت و برنامه‌ريزي سازمان تعزيرات حکومتي افزود: امسال از سوي رهبر معظم انقلاب با عنوان مهار تورم، رشد توليد نامگذاري شده است و يکي از ارکان مهمي که در تحقق اين شعار موثر است، تعزيرات حکومتي است.

وي با بيان اينکه دشمن به دنبال مايوس کردن مردم است و سعي دارد با پيوند زدن بازار به اغتشاشات اخير، اعتراضات صنفي را به اعتراضات سياسي و امنيتي تبديل کند، تصريح کرد: سازمان هاي نظارتي نظير تعزيرات حکومتي با نظارت مستمر و دقيق بر بازار مي توانند مانع از تحقق اين نقشه شوم شوند.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه بر ضرورت اختصاص امکانات و اعتبارات بيشتر به استان در حوزه تعزيرات حکومتي تاکيد کرد و گفت: رويکرد دولت توزيع عادلانه منابع با اولويت مناطق محروم است و مطابق اين رويکرد مي طلبد تا توجه ويژه‌اي‌تر به استان شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06