پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تاکيد استاندار بر رسيدگي بيش از پيش به امور ايثارگران و خانواده شهدا

کد خبر: 191271 تاریخ انتشار: 1402/02/20 11:56:26
نمایش: 446
اخبار
حيدري رسيدگي بيش از پيش به امور ايثارگران و خانواده شهداي استان را خواستار شد و گفت: برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي، اشتغال، مسکن و درمان ايثارگران و فرزندان آنها به جد در دستور کار قرار گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر تبيين بيش از پيش فرهنگ ايثار و شهادت براي نسل هاي جوان، گفت: براي انجام اين مهم نياز به توليد آثار فاخر و ارزشي داريم.

غلامعلي حيدري روز چهارشنبه در نشست مشترک شوراي هماهنگي حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس اين استان اظهار داشت: جامعه امروز تشنه معارف ارزشمند دفاع مقدس است و اين مي‌طلبد براي دهه هشتادي و نودي‌ها که در معرض تهديد جنگ هيبريدي دشمن قرار دارند آثار فاخر و ارزشي در اين خصوص توليد کرد.

وي تصريح کرد: بايد از منابع عظيم و فاخر دفاع مقدس براي تقويت روحيه و اراده جهادي در جامعه بهره گيري شود چرا که غفلت از اين موضوع مي‌تواند خسارت‌هايي به بار آورد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: هنر دستگاه‌هاي فرهنگي و مذهبي اين است که با استفاده از ذخاير دفاع مقدس بهترين آثار را توليد و به جامعه عرضه کنند تا بتوان از اين طريق خود را در برابر تهديدات دشمن بيمه کنيم.

وي افزود: اقدامات و وظايفي که در قبال جامعه ايثارگران و خانواده شهدا بر عهده هر يک از دستگاه‌ها قرار دارد بايد به درستي انجام شود و مديران مربوطه در نشست بعدي شورا گزارشي از اقدامات انجام شده ارائه شود.

حيدري خاطرنشان کرد: بهسازي گلزار شهدا و ايجاد زيرساخت لازم و جاده دسترسي به يادمان شهداي گمنام از ديگر موضوعات مهم است که بايد به جد پيگيري شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: مسير دسترسي به گلزار شهدا در سطح استان به طول ۱۵ کيلومتر بايد احداث شود که اين اقدام با تقسيم وظايف بين شهرداري، قرارگاه خاتم، بسيج سازندگي و راه و شهرسازي انجام گيرد.

حيدري با اشاره به اختصاص قير رايگان براي احداث جاده‌هاي گلزار شهدا، اظهار داشت: بايد براي تسهيل دسترسي مردم به گلزارهاي شهدا تمام تلاش خود را به کار گيريم.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06