پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

روحانيت بعنوان پرچمدار حرکت رو به جلو انقلاب مي تواند تحول ايجاد کند

کد خبر: 191272 تاریخ انتشار: 1402/02/20 12:10:15
نمایش: 442
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري، نقش روحانيت در صحنه هاي مختلف را بي بديل دانست و گفت: روحانيت بعنوان پرچمدار حرکت رو به جلو انقلاب مي تواند تحول ايجاد کند.

غلامعلي حيدري روز چهارشنبه همايش جهاد تبيين ويژه طلاب و روحانيون استان گفت: روحانيون نقش ويژه اي در هشت سال دفاع مقدس داشتند و امروز هم بايد نقش مهم خود را ايفا کنند.

وي افزود: نقش روحانيون در برهه هاي مهم انقلاب غيرقابل انکار است. در جبهه هم هر دسته يا گرداني که روحاني داشت، با شجاعت بيشتري عمل مي‌کرد، خطاهاي کمتري داشت. امروز هم انقلاب نياز به روحانيون خط شکن، براي جهاد تبيين و بازکردن گره هاي ذهني جوانان دارد.

حيدري گفت: درگذشته برخي ها برنامه داشتند مفاد ننگين سند 2030 را در مدارس اين کشور پياده کنند ولي امروز به لطف خدا، خبري از آن زمزمه هاي شيطاني، بين مديران ارشد آموزش و پرورش وجود ندارد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد:  استفاده از نظرات علماي دلسوز و انقلابي براي مديران لازم است. عمق بخشيدن به رابطه بين نهادهاي تصميم گير و تصميم ساز در استان با روحانيت يک امر ضروري است.

وي، با تأکيد بر ضرورت هم افزايي براي رونق بخشيدن به مساجد، افزود: مسجد پايگاه مهم ديني و اجتماعي است که نقش مصون سازي براي جوانان دارد.

حيدري خاطرنشان کرد:  محله محوري و مسجد محوري در برنامه هاي بسيج شايسته تقدير است و بايد براي رفع موانع براي رونق مساجد بکوشيم.

وي، با اشاره به جنگ رواني و رسانه اي دشمن براي نااميد کردن مردم، عدم پرداختن به حاشيه و تأکيد بر عقلانيت به جاي احساسات و اميدآفريني را در دستور کار دولت دانست و گفت: با انسجام، وحدت، برادري و هم افزايي و پرداختن به متن نبايد به دشمن اجازه مانور دهيم.

گفتني است در اين همايش از چند خانواده شهيد روحاني به نمايندگي از 81 شهيد روحاني استان چهارمحال و بختياري تجليل شد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06