پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آغاز طرح احياي واحدهاي توليدي راکد در استان

کد خبر: 191317 تاریخ انتشار: 1402/02/23 11:40:30
نمایش: 495
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري از ابلاغ تسهيلات احياي واحدهاي توليدي به استان خبر داد و گفت: سهم استان از مجموع يک هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان در سطح کشور بصورت شناور است.

 محمدکاظم منزوي روز شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري اين استان افزود: بخشي از تسهيلات به صندوق کارآفريني اميد ابلاغ شده است و دستگاه‌هايي نظير صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزي و شرکت شهرک‌هاي صنعتي هر چه سريعتر نسبت به معرفي واحدهاي داراي شرايط اقدام کنند.

وي افزود: سهم استان از مجموع اعتبارات پيش‌بيني شده در کشور شناور است و به هر تعداد واحد معرفي شود، تسهيلات پرداخت مي‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري همچنين سهم استان از تسهيلات قرض الحسنه تبصره ۱۶ را يک هزار و ۶۰۰ ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: از زمان ابلاغ اعتبارات تاکنون عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهيلات چندان مطلوب نبوده که با رفع موانع موجود روند جذب آن در ادامه تسريع مي شود.

منزوي خاطرنشان کرد: تسهيلات تبصره ۱۶ از سوي ۱۸ بانک عامل و مشارکت ۱۷ دستگاه اجرايي پرداخت مي شود.

وي با اشاره به ابلاغ تسهيلات مشاغل خانگي نيز تصريح کرد: در جلسه بعدي کارگروه، برش شهرستاني و دستگاهي جذب اين تسهيلات تهيه و ابلاغ مي شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07