پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فعاليت‌هاي ستادي را به کار قرارگاهي در حوزه جواني جمعيت تبديل کنيم

کد خبر: 191336 تاریخ انتشار: 1402/02/24
نمایش: 467
اخبار
 استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ضرورت جواني جمعيت براي استان و کشور، گفت: بادي تلاش کرد تا فعاليت‌ها در حوزه جواني جمعيت از حالت ستادي به قرارگاهي تبديل شود.
 غلامعلي حيدري در نخستين رويداد جايزه ملي جواني جمعيت در استان افزودرهبر معظم انقلاب بر مبحث جواني جمعيت تاکيد بسياري دارند چراکه موضوع مهمي است و غفلت ورزيدن نسبت به آن تبعات ناگواري براي کشور خواهد داشت.

وي ادامه داد: اگرچه طبق آخرين گزارش وزارت کشور، چهارمحال و بختياري جزو استان‌هاي برتر حوزه راهبري جواني جمعيت اعلام شده است اما نبايد به اين وضعيت بسنده کرد و تلاش‌ها و فعاليت‌هاي خود را در ادامه دوچندان کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري، فرهنگسازي را نخستين لازمه اجراي مطلوب قانون جواني و حمايت از خانواده دانست و گفت: در همين راستا بايد از همه ظرفيت‌ها به ويژه رسانه‌ها، کنش‌گران فضاي مجازي و گروه‌هاي مردم‌نهاد بهره گرفت.

حيدري ادامه داد: توسعه مراکز درماني، کلينيک هاي سلامت‌محور و درمان ناباروري، تقويت مشوق ها و پرداخت به موقع تسهيلات و هم افزايي دستگاه‌هاي مختلف مي تواند در اجراي مطلوب قانون جواني جمعيت نقش موثري داشته باشد.
وي با تاکيد بر آسيبشناسي فعاليت‌ها و برنامه‌هاي گذشته در حوزه خانواده، اظهار داشت: مي توان با کار علمي و فرهنگي موانع فرارو را برطرف و استان را در بحث جواني جمعيت به جايگاه مناسبي برسانيم.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: نيروي جوان پيشران توسعه و آباداني در کشور است و از همين رو براي حفظ جواني جمعيت کشور بايد از تمام ظرفيت‌ها بهره گرفت.

گفتني است، 
در نخستين رويداد جايزه ملي جواني جمعيت، در هريک از بخش‌هاي رسانه، نخبگان، مديران، خانواده‌ها، دستگاه‌هاي حاکميتي، سازمان‌هاي مردم نهاد و شرکت‌ها و موسسات خصوصي و در قالب نقاشي، کليپ، عکس، پژوهش و مقاله، پوستر و طراحي گرافيک، انيميشن، موشن‌گرافي، ايده‌ها و نظرات کاربردي، شعر و جملات کوتاه و تاثيرگذار سه اثر انتخاب و تجليل شدند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06