پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
فارس/

عمليات احداث بيمارستان بين‌راهي «باباحيدر»آغاز شد

کد خبر: 191345 تاریخ انتشار: 1402/02/27
نمایش: 608
اخبار
فرماندار فارسان از آغاز عمليات عمراني ساخت بيمارستان بين‌راهي باباحيدر خبر داد.

به گزارش روابط عمومي استانداري به نقل از خبرگزاري فارس، سيدهادي صالحي با اشاره به اينکه سال گذشته ۲۴ تخت به ظرفيت بيمارستان سيدالشهدا(ع) فارسان اضافه شد، افزود: در حال حاضر پروژه ساخت مجموعه هفت هزار متري الحاقي به اين بيمارستان نيز فعال است. 

صالحي با بيان اينکه ساختمان اورژانس و مرکز دياليز فارسان در حال تکميل است، اظهار کرد: در راستاي توسعه مراکز درماني، ۲ هزار و ۶۰۰ متر زمين در محله بالاي فارسان خريداري شده که هم‌اکنون در مرحله استحکام‌سازي است و حدودا تا ۲ ماه آينده آماده بهره‌برداري مي‌شود. 

وي مطرح کرد: در حال حاضر پزشکان متخصص و فوق تخصص هفته‌اي ۲ روز در بيمارستان روانپزشکي سيناي جونقان به ارائه خدمت مي‌پردازند. 

فرماندار فارسان با اشاره به اينکه عمليات عمراني طرح آبگيري از سد آلج جونقان به اتمام رسيده است، گفت: با استقرار پمپ آب، اين طرح به بهره‌برداري مي‌رسد. 

صالحي با بيان اينکه ميزان ذرت علوفه‌اي توليد شده در فارسان نياز استان را هم مي‌تواند مرتفع کند، افزود: اين شهرستان در زمينه حجم توليد محصولات کشاورزي در استان رتبه سوم را دارد اما جايگاهش در زمينه ارزش ريالي و درآمد از اين حوزه، نهم است. 

وي به وجود يک‌هزار و ۲۰۰ هکتار باغات موثره در فارسان اشاره کرد و گفت: تقويت گلخانه‌ها و رونق هرچه بيشتر صنعت چوب نيز در دستور کار است. 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07