پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

روابط‌عمومي ها مطمئن ترين پل ارتباطي ميان مديران و مردم

کد خبر: 191347 تاریخ انتشار: 1402/02/27 11:04:44
نمایش: 421
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي ضمن تبريک روز روابط عمومي‌، گفت: روابط‌عمومي ها مطمئن ترين پل ارتباطي ميان مديران و مردم و افراد امين ايشان براي آگاهي از واقعيات در سطح جامعه هستند
به گزارش روابط عمومي استانداري، در متن پيام غلامعلي حيدري آمده است: 
روابط عمومي‌ها  به طور هنرمندانه اطلاع‌رساني کنند تا مردم با جان و دل بپذيرند "مقام معظم رهبري(مد ظله العالي)"
۲۷ ارديبهشت ماه در تقويم جهاني به عنوان روز جهاني روابط‌ عمومي و ارتباطات نامگذاري شده است که اين موضوع حاکي از اهميت بسيار زياد روابط عمومي ها در جامعه جهاني دارد.
رهبر معظم انقلاب و رئيس جمهور محترم نيز در بيانات متعدد به اهميت و جايگاه روابط‌ عمومي ها در انتقال اخبار صحيح و دست اول به جامعه تاکيد کرده اند.
روابط‌عمومي ها مطمئن ترين پل ارتباطي ميان مديران و مردم و افراد امين ايشان براي آگاهي از واقعيات در سطح جامعه هستند و با انعکاس انتقادات، پيشنهادات، کاستي‌ها، نقص‌ها و حسن ها بيشترين نقش را در بهبود و اصلاح رويه ها ايفا مي‌کنند.
چه بسا که عملکرد صحيح آنها در ارائه هنرمندانه و صادقانه‌ي اقدامات دستگاه متبوع، مي‌تواند بسياري از تنش ها و  سوءتفاهمات بوجود آمده در سطح جامعه را کاهش دهد. لذا با توجه به سرعت بالاي انتقال اطلاعات در عصر حاضر و انتشار لحظه اي اخبار در فضاي مجازي، لازم است سطح دانش، تجهيزات و ملزومات واحدهاي روابط‌عمومي در دستگاه هاي استان بروزرساني شده و مسئولان در اختصاص اعتبار مناسب به اين حوزه اهتمام شايسته داشته باشند.
اينجانب روز جهاني روابط عمومي و ارتباطات را به فعالان اين حوزه تبريک عرض نموده، توفيق خدمت و حسن عاقبت ايشان را از خداوند متعال خواستارم . 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07