پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبيين و خنثي‌سازي جنگ ترکيبي دشمن هستند

کد خبر: 191351 تاریخ انتشار: 1402/02/27
نمایش: 391
اخبار
مديرکل حوزه استاندار و روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: رسانه‌ها و از جمله فعالان عرصه اطلاع رساني و روابط عمومي در خط مقدم جهاد تبيين و خنثي سازي جنگ رسانه‌اي و ترکيبي دشمن قرار دارند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، مهران مرادي روز چهارشنبه با تبريک روز ارتباطات و روابط عمومي و قدراني از تلاشگران اين عرصه اظهار داشت: در عصر ارتباطات هر جامعه و کشوري که بتواند از ظرفيت رسانه استفاده کند بي‌شک به اهداف موردنظر خود مي‌رسد و حکمراني بر فضاي اطلاع رساني بي‌شک پيروزي ما را در جنگ رسانه‌اي با دشمن رقم مي‌زد.

وي افزود: در حاليکه دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا فضاي ياس و نااميدي در کشور حاکم کند و اقدامات و فعاليت‌هاي مثبت دشمن را به حاشيه براند با انعکاس صحيح و به موقع خدمات نظام و دولت مي‌توان اميد را در جامعه زنده و با همراه کردن مردم قله‌هاي پيشرفت و سربلندي را به خوبي طي کنيم.

مديرکل حوزه استاندار و روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال، تصريح کرد: رسالت روابط عمومي ها و رسانه‌ها براي برگزاري يک انتخابات پرشور و حداکثري بسيار مهم و خطير است و بي‌شک رسانه‌هاي دلسوز و متعهد در اين مسير تلاش خود را دوچندان خواهند کرد.

مرادي خاطرنشان کرد: يکي از راهکارهاي برگزاري حداکثري و پرشور انتخابات تبيين دستاوردها و فعاليت‌هاي نظام و دولت است و همانطور که رضايتمندي از عملکرد دولت در فرمايشات رهبر معظم انقلاب مشخص است، بايد اين عملکرد را به نحو مناسبي اطلاع رساني کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07