پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جهاد آبرساني به همت قرارگاه امام حسن(ع) تنش آبي در روستاهاي استان را برطرف مي‌کند

کد خبر: 191361 تاریخ انتشار: 1402/02/29 15:47:29
نمایش: 399
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: قرارگاه امام حسن(ع) نيز گام‌هاي بزرگي در محروميت‌زدايي از استان برداشته و در حال حاضر طرح آبرساني پايدار به ۵۰ روستا در خاتميرزا و ۷۰ روستا در سردست که با تانکر آبرساني سيار مي‌شوند را در دست اجرا دارد.

غلامعلي حيدري روز پنجشنبه در جمع جهادگران اين استان افزود: دولت سيزدهم اين باور را دارد که بهترين کارها خدمتگزاري به مردم است و به دنبال چنين تفکري در استان تلاش شده تا با وحدت، هم‌افزايي و تلاش جهادي در رفع محروميت مناطق مختلف استان گام برداريم.

وي ادامه داد: در همين راستا نه تنها دولتمردان برنامه‌هاي زيادي براي رفع محروميت از مناطق مختلف به کار گرفته‌اند بلکه اين نگاه تنگ‌نظرانه که در گذشته وجود داشت و اجازه فعاليت عمراني به نهادهايي نظير قرارگاه خاتم در استان داده نمي‌شد برطرف شده و اکنون قرارگاه به مباحث عمراني استان از جمله سدسازي و راهسازي ورود پيدا کرده است.

حيدري با بيان اينکه چهارمحال و بختياري در دولت سيزدهم به کارگاه بزرگ عمراني تبديل شده است، اظهار داشت: طرح‌هاي بيشماري در حوزه آبرساني، راهسازي، کشاورزي، صنعت، مسکن و طرح‌هاي محروميت‌زدايي در دست اجراست.

وي در ادامه با قدرداني از تلاش گروه‌هاي جهادي در استان، افزود: بسيج سازندگي برکات بسياري براي کشور داشته و يکي از مهمترين اين اقدامات، محروميت‌زدايي از نقاط دوردست کشور است.

استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: جهادگران علاوه بر اينکه در بحران‌هاي مختلف به کمک دستگاه‌هاي دولتي مي‌شتابند بلکه در قالب اردوهاي جهادي پزشکان، مهندسان و نيروهاي فرهنگي نقش موثري در محروميت‌زدايي مناطق ايفا مي کنند.

حيدري خاطرنشان کرد: گروه‌هاي جهادي نه تنها در حوزه‌هاي عمراني نقش پررنگي دارند بلکه در گام دوم انقلاب که مورد تاکيد رهبر معظم انقلاب است بايد در مسائل فرهنگي نيز نقش موثري ايفا کرد.

وي با بيان اينکه توجه به مسائل فرهنگي از حوزه هاي جدي کار جهادي است، افزود: دشمن شديدترين هجمه هاي خود را متوجه کشور کرده که با کار فرهنگي مي توان اين برنامه ها را خنثي کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07