پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

روز دختر فرصت مناسبي براي تبيين شخصيت والاي حضرت معصومه (س) است

کد خبر: 191375 تاریخ انتشار: 1402/02/31 09:53:21
نمایش: 422
اخبار
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري با صدور پيامي آغاز دهه کرامت، سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر را تبريک گفت و اظهار داشت: روز دختر فرصتي مناسب براي شناخت بيش از پيش شخصيت والاي حضرت معصومه (س) است.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، در متن پيام زهرا حبيبي آمده است: اول ذي‌القعده مصادف با فرخنده زادروز مظهر کرامت و سرچشمه معصوميت حضرت فاطمه معصومه "سلام الله عليها" است. نامگذاري اين روز بزرگ به عنوان روز ملي دختر فرصتي مناسب براي شناخت بيش از پيش شخصيت والاي اين بانوي مطهر و همچنين تبيين و ترويج ابعاد شخصيتي و وجودي آن حضرت در ميان دختران و بانوان جامعه اسلامي است.

بدون شک جامعه ايران اسلامي از هميشه تا حال به وجود دختران عفيفه و باوقار که در تمامي عرصه‌هاي علمي، فرهنگي و اجتماعي نقش‌آفرين بوده‌اند به خود مي بالد و الگوگيري بيش از پيش از چنين بانوان عفيفه و سرآمد مي‌تواند در ادامه توفيقات بيشتري را نصيب دختران سرزمين ما کند.

اينجانب ميلاد فرخنده و سراسر نور کريمه اهل بيت(س) و روز دختر را به همه دختران ايران زمين به ويژه شيرزنان و دختران اصيل و پاکدامن استان تبريک عرض کرده و از خداوند سبحان توفيق روزافزون، عزت و سربلندي همه زنان و دختران سرزمينم را خواستارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07