پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيشنهاد برگزاري کنگره بزرگداشت عالمان دين و مشاهير مذهبي استان

کد خبر: 191377 تاریخ انتشار: 1402/02/31 12:45:03
نمایش: 632
اخبار
مديرکل اجتماعي و فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: در کارگروه اجتماعي روز يکشنبه 31 ارديبهشت پيشنهاد شد تا کنگره بزرگداشت عالمان دين و مشاهير موثر استان برگزار شود که طرح اوليه اين برنامه از سوي مدير حوزه علميه استان ارائه شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري، شهرام خواجوي روز يکشنبه افزود: هدف از اين برنامه معرفي علما و مشاهير به عنوان الگوهاي شايسته است که براي نخستين بار در استان برگزار مي شود.

وي ادامه داد: قرار است تا در قالب اين برنامه ابعاد شخصيتي علمي ديني، فرهنگي و اساتيد موثر در فرهنگ استان را معرفي و به عنوان الگوهاي شايسته به جوانان ارائه دهيم.

مديرکل اجتماعي و فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: کليات اين طرح در کارگروه اجتماعي استان مطرح و مقرر شده تا پس از ارائه نظرات و پيشنهادت اعضاي گروه، کليات طرح تاييد و براي تصويب به شوراي توسعه و برنامه ريزي ارائه شود.

خواجوي  خاطرنشان کرد: از ديگر محورهاي کارگروه امروز، بررسي شاخص‌هاي استان در حوزه آسيب هاي اجتماعي بود که ضرورت دارد دستگاه‌هاي اجرايي و فرهنگي بصورت هم افزا و با هماهنگي بين بخشي نسبت به اجراي برنامه هاي آموزشي و  پيشگيري در جهت کنترل و کاهش آسيب هاي اجتماعي اقدام کنند.

وي افزود: ادارات به تنهايي متولي کاهش آسيب هاي اجتماعي نيستند و ضرورت دارد از ظرفيت همه دستگاه ها در اين رابطه استفاده شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06