پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

شهرکرد همواره  مامن مردان و زنان بزرگ و آزاده در طول تاريخ بوده است

کد خبر: 191381 تاریخ انتشار: 1402/02/31 14:00:00
نمایش: 445
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي با تبريک روز شهرکرد، گفت: اين ديار همواره  مأمن مردان و زنان بزرگ و آزاده در طول تاريخ بوده است.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، در متن پيام غلامعلي حيدري آمده است:
با اهداي سلام و تحيات حضور مردمان نيکوسرشت و گرانقدر بام ايران، شهرکرد عزيز.
۳۱ ارديبهشت ماه به عنوان روز شهرکرد، به نقلي، سالروز مهاجرت امامزادگان عظيم الشأن، حکيمه و حليمه خاتون(عليهم السلام )فرزندان با کرامت ابراهيم مجاب به دهکرد قديم است که حسن سليقه‌ي اين انتخاب ارزشمند را ارج مي‌نهيم.
اين ديار همواره  مأمن مردان و زنان بزرگ و آزاده در طول تاريخ بوده است. بزرگاني چون حضرت آيت الله سيد ابوالقاسم امامي نجفي دهکردي، ميرزا عبّاس خان شيدا دهکردي، سيّد ضياء الدين امامي دهکردي، آيت الله سيد محمد باقر امامي نجفي دهکردي، دکتر عبدالله رياحي دهکردي و ديگر مشاهيري که نام و خدماتشان در صفحات تاريخ خودنمايي مي‌کند و يادشان در دل مردم زنده است.
اهالي اين ديار، هميشه پيشگامان قيام عليه ظلم و ستم، قويدلان عرصه‌هاي پيکار و شجاعان ميدان مبارزه بوده‌اند و نام اين سرزمين را با دلاوري و ظلم ستيزي عجين کرده اند.
آوازه مهرباني، نجابت، صفا و عزتمندي مردمان اين خطه شهره‌ي آفاق است
با اين وصف شهرکرد به عنوان مرکز استان بايد آئينه استفاده از ظرفيت‌ها و پيشاني استان در تحول و توسعه باشد. لذا شايسته است مسئولان در راستاي نيل به اين هدف تلاش و اهتمام جدي بکار گيرند.
اينجانب روز شهرکرد را تبريک عرض ميکنم و براي کليه اهالي اين ديار آرزوي شادکامي  و سلامتي دارم

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07