پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

2 هزار زائر از چهارمحال و بختياري به مرقد امام راحل اعزام مي شود

کد خبر: 191390 تاریخ انتشار: 1402/02/31 23:15:16
نمایش: 488
اخبار
ستاد برگزاري سي و چهارمين سالگرد رحلت امام خميني(ره) در چهارمحال و بختياري فعاليت خود را در روز يکشنبه آغاز و با هماهنگي هفت کميته اين ستاد مقدمات لازم براي اعزام ۲ هزار نفر از اين استان به مرقد امام راحل فراهم شد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست اظهار داشت: کميته‌هاي هفت‌گانه تمام تلاش خود را به کار بگيرند تا اعزام زائران مرقد مطهر امام خميني(ره) به نحو مطلوبي انجام گيرد.

محسن حسين‌ميرزايي افزود: به زودي ثبت‌نام براي اعزام به مرقد امام راحل(ره) اعلام مي‌شود و مردم ولايت‌مدار استان مي‌توانند با مراجعه به نواحي سپاه ثبت‌نام کنند از همين‌رو اطلاع‌رساني زمان و مکان ثبت‌نام بسيار مهم است که رسانه‌ها، پايگاه‌هاي مقاومت بسيج و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: براي گراميداشت سالگرد ارتحال ملکوتي بنيانگذار انقلاب اسلامي علاوه‌بر اينکه بايد تلاش خود را بر اعزام مطلوب زائران معطوف کنيم بلکه در داخل استان نيز در طول روزهاي ۱۴ و۱۵ خرداد بايد برنامه‌هاي تبيين و مراسم‌هاي درخور شان امام راحل برگزار شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختياري نيز گفت: براي مديريت هرچه بهتر مراسم سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني(ره) به هريک از استان‌ها سهميه‌اي داده شده است تا بتوان جمعيت را به نحو مناسبي مديريت و مشکلي پيش نيابد که سهميه اختصاص يافته به استان ۲ هزار نفر است که با ساماندهي ۵۰ دستگاه اتوبوس عمليات اعزام انجام مي‌گيرد.

سردار پاسدار علي‌محمد اکبري افزود: تاريخ اعزام از استان روز ۱۳ خرداد است و زمان ثبت‌نام در نواحي سپاه بزودي اعلام مي شود.

وي تصريح کرد: ستاد بزرگداشت ارتحال امام داراي هفت کميته است که وظايف هريک از کميته‌ها مشخص شده و اميد مي‌رود اين برنامه به نحو شايسته‌اي اجرا شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07