پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بي‌واسطه با مردم

کد خبر: 191406 تاریخ انتشار: 1402/03/01 22:34:13
نمایش: 440
اخبار
پاسخگويي و تلاش در راستاي رفع مشکلات مردم در هر نقطه‌اي از کشور سياست غالب دولت سيزدهم است و ديدارهاي چهره به چهره مقامات ارشد استاني با مردم براي تحقق اين رويکرد در صدر برنامه‌هاي چهارمحال و بختياري قرار دارد.
ملاقات‌هاي عمومي استاندار نمود عيني پاسخگويي به مطالبات و مشکلات مردم است و غلامعلي حيدري امروز دوشنبه يکم خرداد در ديداري چند ساعته با عده‌اي از مردم و اقشار مختلف که از مناطق دور و نزديک استان در محل استانداري حاضر شده بودند خواسته‌ها و دغدغه‌هاي آنها را شنيد و براي رفع آن دستورات لازم را به مديران مربوطه صادر کرد.

استانداري امروز شلوغ‌تر از روزهاي ديگر بود و در راهروي دفتر استاندار اقشار مختلف از پير و جوان، تحصيل کرده و بيکار حضور داشتند و مساله اشتغال، مسکن و دريافت تسهيلات وجه برجسته مطالبات مردم بود.

بيش از 50 نفر از ديدارکنندگان با استاندار در فضايي آرام مشکلات خود را بيان کردند و استاندار بعد از شنيدن درخواست‌ها و مطالعه نامه‌هاي اداري متقاضيان با درنظر گرفتن جهات قانوني و تناسب ميان موارد مندرج در چارچوب اداري دستورات لازم را براي گره‌گشايي از کار مردم صادر کرد.

شهروندان بعد از دريافت دستور از استاندار، توسط اداره‌کل بازرسي استانداري کد عددي پيگيري مطالبات دريافت خواهند کرد و بسته به نوع درخواتشان تا حصول نتيجه مطالبات اين عزيزان پيگيري خواهد شد.

غلامعلي حيدري نه تنها روزهاي دوشنبه تحت عنوان ملاقات‌هاي مردمي بلکه در برخي جمعه‌ها با حضور در ميزهاي خدمت مصلي نماز جمعه، حضور در مراکز عمومي و يا سفر به شهرستانها با مردم استان ديدار چهره به چهره دارد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06