پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

رفتار زائران خانه خدا با رفتار خود مبلغ فرهنگ اسلامي طراز کشور باشند

کد خبر: 191412 تاریخ انتشار: 1402/03/02 16:47:35
نمایش: 410
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هر يک از زائران استان با رفتار و کردار خود در سفر حج نمايانگر فرهنگ اسلامي در طراز ايران است از همين‌رو بايد اين نکات به خوبي به زائران اطلاع‌رساني شود تا ضمن اينکه از اين سفر معنوي تربيتي حداکثر استفاده را ببرند بلکه سفيران خوبي براي تبليغ مذهب و فرهنگ کشور باشند.

به گزارش روابط عمومي استانداري،  غلامعلي حيدري روز سه‌شنبه در ديدار با کارکنان و کارگزاران حج و زيارت استان افزود: بايد وحدت و انسجام و برادري بين مسلمانان و به ويژه زائران استان در سفر حج به‌خوبي نمايان باشد و اين مهم با مديريت صحيح کارگزاران محقق مي‌شود.

وي ادامه داد: زائران خانه خدا در سفر حج از مهمترين سفيران و مبلغان براي دستاوردهاي کشور و نظام به شمار مي‌روند که انتظار مي‌رود اين رسالت خطير از سوي زائران استان به شکل مطلوبي انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: ايران اسلامي محور مقاومت در منطقه است از همين رو رفتار و کردار زائران در سفر حج مورد قضاوت قرار مي‌گيرد و مي‌طلبد با رفتار صحيح و در شأن کشور الگوي مناسبي به همگان عرضه کنيم.

حيدري با تاکيد بر خودداري از حواشي در سفر حج، افزود: با برنامه‌ريزي صحيح، منظم و وحدت و هم‌افزايي مي‌توان از فرصت سفر حج نه تنها در بعد معنوي بلکه در همه ابعاد آن بيشترين استفاده را کرد.

وي خاطرنشان کرد: بايد تلاش کرد تا دستاوردهاي زيارت حج مانا و ماندگار باشد و نتايج آن در سالهاي بعد از آن نيز در رفتار زائران باقي بماند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07