پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تدوين برش استاني نقشه مهندسي فرهنگي در حوزه بانوان در دستور کار قرار گرفت

کد خبر: 191416 تاریخ انتشار: 1402/03/02
نمایش: 621
اخبار
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري گفت: در راستاي تدوين نقشه مهندسي فرهنگي کشور، برش استاني اين نقشه با استفاده از ظرفيت‌هاي استان به ويژه در حوزه گروه‌هاي مردم‌نهاد و فعالان فرهنگي استان در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، زهرا حبيبي روز سه شنبه در نشست هم انديشي برش استاني اين سند که با حضور دکتر باقري نماينده شوراي عالي انقلاب فرهنگي کشور برگزار شد اظهار داشت: تلاش مي شود تا با تشکيل منظم جلسات هم انديشي و بررسي ميداني با استفاده از ظرفيت گروه‌هاي مردم‌نهاد و فعالان فرهنگي اين برش به نحو مطلوب تدوين و نقشه راهي براي حوزه زنان و خانواده استان باشد.

وي ادامه داد: تاکنون بررسي‌هايي در خصوص موضوعات فرهنگي و آسيب‌هاي اجتماعي در حوزه زنان و خانواده در استان انجام گرفته است که به پشتوانه اين تحقيقات علمي و با تحقيقات بيشتر نقشه مهندسي فرهنگي تدوين مي‌شود.

مديرکل اجتماعي و فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست اظهار داشت: بررسي وضعيت آسيب‌هاي اجتماعي و راهکارهاي کاهش آن يکي از ضرورت‌هاي استان است.

شهرام خواجوي افزود: اگرچه استان در خصوص آسيب‌هاي اجتماعي داراي وضعيت بهتري است اما در سالهاي اخير به سبب هجمه‌هاي شديد فرهنگي دشمن، خانواده ها به شدت در معرض تهديد قرار دارند و بايد تا مي توان با اقدامات فرهنگي مناسب روند شيوع آسيب‌هاي اجتماعي را کاهش داد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07