پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آزادسازي خرمشهر يادآور روزهاي غرورآفرين اين مرز و بوم است

کد خبر: 191417 تاریخ انتشار: 1402/03/02 23:02:57
نمایش: 530
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي با تبريک سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر گفت: سوم خرداد در تاريخ انقلاب اسلامي ايران يادآور روزهايي غرور آفرين و شوق انگيز است.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري در متن پيام غلامعلي حيدري آمده است: يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم
اي کساني که ايمان آورده‌ايد! اگر (آيين) خدا را ياري کنيد، شما را ياري مي‌کند و گامهايتان را استوار مي‌دارد. 
"سوره مبارکه محمد آيه۷"
سلام و درود بر مردان و زنان راه حق، آنان که با مجاهدت خويش دين خدا را در گستره گيتي  رواج مي‌دهند.
سوم خرداد در تاريخ انقلاب اسلامي ايران يادآور روزهايي غرور آفرين و شوق انگيز است.
ايامي که شيردلان عرصه پيکار، بي امان بر دشمن تا بن دندان مسلح بعثي تاختند و با تکيه بر قدرت ايمان، ارده پولادين و ذکاوت ايراني خود جبهه استکبار را درهم کوبيدند.
اکنون که سالها از آن روزهاي پر افتخار مي‌گذرد نه تنها ميدان مبارزه با دشمن را ترک نکرده ايم بلکه با عزمي راسخ در پيکاري به مراتب دشوار تر قدم نهاده ايم. انشاءالله خداوند متعال به ما و همسنگرانمان، توان مضاعف،  توفيق خدمت جهادي، فتح  ميدان‌هاي اقتصادي و عمل به فرمايشات مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي(دامة توفيقاته) را عطا کند.
 اينک که در سالروز حماسه عظيم فتح خرمشهر قرار داريم اينجانب، ضمن تجديد پيمان با آرمان‌هاي والاي امام راحل و شهداي عظيم‌الشأن ، ياد و خاطره ي ايشان را گرامي داشته و اين روز را تبريک عرض مي‌نمايم. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07