پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فرهنگ همدلي و وحدت در استان بيش از پيش نهادينه شود

کد خبر: 191435 تاریخ انتشار: 1402/03/05 00:13:54
نمایش: 877
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر نهادينه سازي بيش از پيش فرهنگ وحدت و همدلي در استان گفت: اقدامات عمراني در صورتي منجر به توسعه استان مي شود که پيش از آن به در حوزه فرهنگ موفق عمل کرده باشيم.
محسن حسين ميرزايي روز پنجشنبه در آيين نکوداشت روابط عمومي هاي استان افزود: بايد تلاش کرد تا فرهنگ تکريم يکديگر و مهرباني در استان نهادينه و از دودستگي و اختلاف به جد پرهيز شود.

وي ادامه داد: کليدواژه رشد و توسعه استان وحدت و همدلي است از همين رو رسانه ها و از جمله روابط عمومي ها نقش مهمي در اين رابطه دارند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تبيين دستاوردهاي دولت در استان، تصريح کرد: در استان اقدامات قابل توجهي در حوزه راه، مسکن، آبرساني و سدسازي انجام شده است که هر يک در جاي خود ارزشمند و عامل رشد و توسعه استان است اما در کنار آن بايد به مقوله فرهنگ نيز توجه ويژه اي شود.

حسين ميرزايي همچنين به ديگر وظايف روابط عمومي ها اشاره کرد و گفت: تبيين وضعيت استان و کشور در گذشته و اکنون اهميت بالايي دارد و اين وضعيت بايد به ويژه براي نسل جوان تشريح شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07