پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

برگزاري جلسات هفتگي کارگروه اشتغال براي جذب به موقع تسهيلات

کد خبر: 191450 تاریخ انتشار: 1402/03/06 21:08:31
نمایش: 736
اخبار
جلسات کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان چهارمحال و بختيارب به صورت منظم و هفتگي با حضور مديران دستگاه‌هاي اجرايي و نمايندگان بانک‌هاي عامل براي جذب به موقع تسهيلات برگزار مي‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگي استانداري چهارمحال و بختياري در نشست روز يکشنبه اين کارگروه با تاکيد بر اينکه براي پرداخت تسهيلات تبصره ۱۶ محدوديت و مشکلي وجود ندارد، اظهار داشت: با اين وجود تاکيد مي‌شود هماهنگي بين دستگاه‌هاي اجرايي و بانک‌هاي عامل بيشتر شود تا جذب اين اعتبارات سرعت گيرد.

محمدکاظم منزوي افزود: تسهيلات تبصره ۱۶ ظرفيت خوبي براي احياي واحدهاي صنعتي و توليدي راکد در استان و از سوي ديگر راه‌اندازي طرح‌هاي اشتغالزايي و کارآفريني است از همين رو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از اين ظرفيت بهره‌گيري کرده و نيازهاي استان را از اين طريق پاسخ دهيم.

وي ادامه داد: براي جذب به موقع و اجراي طرح‌هاي اشتغالزايي و کارآفريني در استان لازم است تا بانک‌هاي عامل همکاري بيشتري داشته باشند و هماهنگي بين آنها و دستگاه‌هاي اجرايي تقويت شود.

سرپرست معاونت هماهنگي استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: برخي طرح‌ها از سوي دستگاه‌هاي اجرايي به بانک‌هاي عامل معرفي شده که اين بانک‌ها با استناد به اينکه کد پرداخت از سوي تهران بسته شده است از پرداخت تسهيلات به متقاضيان امتناع مي‌کنند در صورتي که بايد براي باز شدن کد با تهران رايزني کنند، از همين رو اين رفتار شعب به عنوان کم کاري تلقي مي‌شود.

منزوي خاطرنشان کرد: معيار ارزيابي عملکرد بانک‌ها، تجهيز منابع براي پرداخت تسهيلات است در حاليکه برخي بانک‌ها در اين رابطه عملکرد مطلوبي ندارند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07