پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جوانان هلال احمر دوشادوش مديران در بحران هاي استان حاضر هستند

کد خبر: 191475 تاریخ انتشار: 1402/03/08
نمایش: 1179
اخبار
 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: جوانان و داوطلبان عضو جمعيت هلال احمر در همه امور به ويژه در بحران‌ها دوشادوش مديران در صحنه حاضرند و کمک مي‌دهند.
به گزارش روابط عمومي استانداري، محسن حسين ميرزايي روز دوشنبه در ديدار با معاون سازمان جوانان جمعيت هلال احمر کشور افزود: در سالي که گذشت استان با بحران‌ها و چالش‌هاي بسياري نظير سل، زلزله و بارش سنگين برف روبرو شد و در تمامي اين بحران ها جوانان هلال احمر نه تنها مسئولان را در ياري به مردم کمک کردند بلکه با انتقال ارامش به آسيب‌ديدگان نقش مهمي  در آرام‌سازي فضا داشتند.

وي ادامه داد: امدادرساني به لحظه و به هنگام در حوادث و بحران ها موضوع مهمي است که جوانان هلال احمر در اين خصوص همواره خوش درخشيده اند و همانند مديران مردمي دولت سيزدهم خدمت در ميدان عمل را ديکته مي‌کنند.

مديرکل اجتماعي و فرهنگي استانداري نيز در اين نشست با تاکيد بر نقش معاونت جوانان در کاهش آسيب هاي اجتماعي اظهار داشت: اين جمعيت به عنوان يکي از سازمان هاي مردم نهاد مي تواند بازوي مردمي اجراي برنامه‌هاي کاهش آسيب هاي اجتماعي باشد.

شهرام خواجوي افزود: طرح هاي متعددي براي کاهش آسيبل هاي اجتماعي در استان تدوين و به مرحله اجرا گذاشته شده است که بي شک نقش گروه هاي مردمي در اين رابطه بسيار موثر است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07