پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بختياري: تا پايان سال تمامي مددجويان ساکن در روستاها خانه دار مي شوند

کد خبر: 191485 تاریخ انتشار: 1402/03/10
نمایش: 651
اخبار
رييس کميته امداد امام خميني (ره) گفت: تا پايان سال تمامي مددجويان ساکن در روستاهاي کشور خانه دار مي شوند و مددجوي بدون مسکن در اين مناطق نخواهيم داشت.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، سيد مرتضي بختياري روز چهارشنبه در ديدار با نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد، خودکفايي مددجويان را از مهمترين سياست هاي اين نهاد اعلام کرد و افزود: خودکفايي سه رکن دارد که شامل تامين ميکن، اشتغال و تعميق فرهنگ خودباوري و خوداتکايي است.

وي ادامه داد: در همين راستا امسال ۱۰۰ هزار خانوار مددجوي کميته امداد خودکفا مي شوند و در سال گذشته در حدود ۲ هزار جشن خودکفايي در کشور برگزار شد .

رييس کميته امداد امام خميني (ره) از شناسايي هفت هزار و ۵۰۰ نخبه زير پوشش اين نهاد خبر داد و گفت: براي تمامي اين نخبگان شغل ايجاد مي شود.

بختياري در ادامه مشارکت مردم در کمک هاي نقدي و غيرنقدي به کميته امداد در استان چهارمحال و بختياري  را مطلوب ارزيابي کرد و افزود: کمک هاي نقدي و غيرنقدي مردم استان به کميته امداد در سال ۱۴۰۰ مبلغي به ميزان ۱۵۱ ميليارد و ۱۰۷ ميليون تومان بود در حاليکه اين رقم در سال ۱۴۰۱ به ۱۹۲ ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان افزايش يافته است.

وي خاطرنشان کرد: در سال گذشته هشت هزار و ۴۸۱ فرصت شغلي براي مددجويان اين نهاد در استان چهارمحال و بختياري ايجاد شد.

رييس کميته امداد امام خميني (ره) تعداد ايتام مددجوي استان چهارمحال و بختياري را يک هزار و ۹۷۶ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: همچنين چهار هزار و ۸۲۰ کودک محسنين ( بدسرپرست) از خدمات اين نهاد نيز برخوردار هستند.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06