پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فعاليت هاي ستاد اجرايي فرمان امام(ره) در استان تقويت مي شود

کد خبر: 191489 تاریخ انتشار: 1402/03/11 00:11:32
نمایش: 775
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مذاکراتي در تهران براي رفع محروميت استان با ستاد اجرايي فرمان امام (ره) انجام شده که با اجرايي شدن آن فعاليت هاي محروميت زدايي اين نهاد در استان پررنگتر از گذشته مي شود.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز چهارشنبه در نشست با تعدادي از مديران ارشد ستاد اجرايي فرمان امام(ره) افزود: ستاد اجرايي فرمان امام پس از تأسيس منشا خدمات بزرگي در کشور شده و نقش موثري در طراز کردن ناطرازي‌ها داشته است.

وي ادامه داد: اگرچه انقلاب اسلامي منشأ خدمات زيادي براي مردم بوده است اما برخي نهادها و دولت‌ها در اين حوزه خوش درخشيده اند.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: دولت سيزدهم سياست توزيع عادلانه منابع با اولويت مناطق محروم را در دستور کار خود قرار داده و در همين راستا اعتبارات قابل توجهي به اين استان اختصاص داده است.

حيدري با اشاره به نرخ بالاي بيکاري در اين استان، اظهار داشت: با کمک نهادهايي نظير ستاد اجرايي فرمان امام (ره) مي توان با اشتغالزايي اين چالش را از ميان برداشت.

وي خاطرنشان کرد: بنياد برکت و ستاد اجرايي فرمان امام (ره) در ساخت مسکن، حوزه کشاورزي و دامپروري، احداث مدرسه و پل در استان فعاليتهايي در سال هاي گذشته داشته است و اين فعاليت ها با تفاهم نامه اي که به تازگي منعقد مي شود تقويت مي گردد.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06