پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تاثير مطلوب تسهيلات اشتغالزايي صندوق کارآفريني اميد/ سهم استان در سالجاري افزايش يابد

کد خبر: 191490 تاریخ انتشار: 1402/03/11 09:33:07
نمایش: 703
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه تسيهلات قرض الحسنه صندوق کارآفريني اميد نقش موثري در ايجاد اشتغال به ويژه مشاغل خرد و خانگي در اين استان داشته است، افزايش سهم استان از اين محل براي سال جديد را خواستار شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز پنجشنبه 11 خرداد در نشست با مديرعامل صندوق کارآفريني کشور اظهار داشت: با توجه به اينکه اين استان از نرخ بالاي بيکاري و محروميت تاريخي رنج مي‌برد مي‌طلبد تا توجه ويژه اي به استان به ويژه در اختصاص تسهيلات قرض‌الحسنه شود.

وي ادامه داد: سال گذشته صندوق کارآفريني اميد عملکرد خوبي در استان داشت و با پرداخت تسهيلات قابل توجه مشاغل زيادي به ويژه در مناطق محروم ايجاد کرده است که انتظار مي‌رود در سال جديد نيز سهم استان افزايش و اين روند مطلوب با قوت بيشتري تداوم يابد.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اعطاي تسهيلات قرض الحسنه اشتغالزايي به زنان سرپرست خانوار از اهميت دوچنداني برخوردار است، تصريح کرد: در بسياري از موارد مشاهده شده که مبلغ ناچيز تسهيلات مشاغل خانگي تحول بزرگي در زندگي اين خانوارها ايجاد کرده است.

حيدري تصريح کرد: تلاش مي شود تا شهرستان خانميرزا را به عنوان منطقه پايلوت احداث گلخانه در استان تبديل کنيم از همين رو کمک صندوق کارآفريني اميد براي رونق اين واحدها مي تواند ما را در اجراي موفق اين طرح کمک بسزايي کند.

وي خاطرنشان کرد: نهضت احياي واحدهاي توليدي از ديگر برنامه هاي موثر صندوق کارآفريني اميد است که انتظار مي رود در اين خصوص نيز استان ما به طو ويژه ديده شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07