پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آيين گراميداشت ارتحال ملکوتي امام راحل با حضور استاندار برگزار شد

کد خبر: 191502 تاریخ انتشار: 1402/03/13
نمایش: 729
اخبار
آيين گراميداشت سي و چهارمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني(ره) روز شنبه با حضور استاندار، معاون استانداري، مديران و کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي و اقشار مردم در مصلي بزرگ شهرکرد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، سخنران اصلي اين برنامه سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بود.

سردار رمضان شريف در اين آيين اظهار داشت: آرمان هاي امام راحل روشنگر راه ما است و هر زمان براي تحقق آرمانهاي الهي تلاش کرده‌ايم به پيروزي رسيده‌ايم  و ما اين وعده الهي را در بحران‌هاي مختلف ديده‌ايم.

وي ادامه داد: امروز منافقان و کومله و داعشي ها و آمريکايي ها و هم پيمانان خود در منطقه کجايند؟! بي‌شک ما در گام دوم انقلاب شکوفاتر و بالنده‌تر خواهيم بود و شکست دشمن حتمي است.

سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، امام خميني(ره) را يک شخصيت استثنايي و برتر در طول تاريخ ايران عنوان کرد و گفت: در طول تاريخ کشور، شخصيت هاي بزرگي در مقاطع تاريخي مورد اقبال مردم قرار گرفتند امام معمار کبير انقلاب اسلامي يک استثناست و برتري امام بر همه کساني که در اين کشور بروز و ظهور داشتند قابل توجه است.

سردار شريف تصريح کرد:  امام خميني(ره) احياگر معنويت ، دين‌گرايي و ارزش ها نه تنها براي مردم ايران بلکه براي بشريت است و بيانات، جهت‌گيري‌ها و راهبردهاي ايشان که در وصيت‌نامه الهي سياسي اين شخصيت والا تدوين شده است افق روشني را در مقابل جامعه بشيريت قرار مي‌دهد. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06