پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
سفر بابرکت وزير بهداشت به چهارمحال و بختياري

تجهيزات و امکانات حوزه سلامت استان تقويت مي شود

کد خبر: 191503 تاریخ انتشار: 1402/03/13 19:16:05
نمایش: 719
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت:سفر ۲ روزه وزير بهداشت به استان سفر بابرکت براي مردم بود و مقرر شد تا تجهيزات و امکانات حوزه بهداشت و درمان استان به ويژه آمبولانس هاي کمک دار در مناطق کوهستاني به دستور وزير تقويت شود.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز شنبه 13 خرداد در پايان سفر ۲ روزه وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي افزود: استان ولايت مدار ما ميزبان وزير جهادي و سخت کوش بهداشت بودند و با حضور ايشان همه ابعاد و بخش هاي مختلف حوزه سلامت استان بررسي شد.
وي افزود: در اين سفر با برکت تجهيزات و اعتبارات خوبي به حوزه بهداشت و درمان استان اختصاص داده شد و بر اساس آن مراکز بهداشتي و درماني شهرستان هاي تازه تاسيس تا حدي مجهز مي شوند و تجهيزات فرسوده ساير شهرستانها نيز نوسازي مي شود.
  استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در حدود ۲ سال فعاليت دولت سيزدهم اعتبارات و تجهيزات قابل توجهي در حوزه سلامت به استان اختصاص داده شده است، اظهار داشت: با اين وجود به واسطه محروميت تاريخي استان و ناترازي هاي گذشته به ويژه در حوزه بهداشت و درمان، مي طلبد تا بيش از پيش به استان توجه شود. 
حيدري، تسريع در تخصيص اعتبارات سفر و اجرايي شدن مصوبات را از ديگر دستاوردهاي سفر وزير بهداشت به استان عنوان کرد و گفت: با توجه به محدود بودن فصل کار در استان به دستور وزير بهداشت مقرر شد تا تخصيص اعتبارات اين بخش سرعت داده شود تا بتوان مصوبات سفر رييس جمهور را بخوبي اجرا کرد.
وي همچنين از آمادگي استان براي اجراي آزمايشي طرح رايگان سلامت خانواده خبر داد و افزود: چنانچه وزير بهداشت دستور اين موضوع را بدهند اتفاق خوبي در استان رخ مي دهد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06