پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

گام دوم قرارگاه امام حسن(ع) براي آبرساني به روستاهاي استان

کد خبر: 191531 تاریخ انتشار: 1402/03/19 23:43:10
نمایش: 940
اخبار
معاون قرارگاه امام حسن مجتبي(ع) با اشاره به اينکه تعهدات قرارداد اول آبرساني روستايي در چهارمحال و بختياري تا پايان سال تکميل مي‌شود، گفت: در قرارداد دومي که امروز منعقد شد ۱۲۰ روستاي باقي‌مانده در برنامه آبرساني قرار گرفت.

سردار اباذري در حاشيه اين نشست از پيشرفت 55 درصدي پروژه هاي آبرساني اين قرارگاه در استان چهارمحال و بختياري خبر داد وگفت: محروميت‌زدايي از راه‌هاي روستايي، تامين آب شرب روستايي، ساخت مسکن محرومان و پروژه‌هاي آبخيزداري از برنامه‌هاي اين قرارگاه است که در اقدام اول از سال گذشته تا کنون پروژه‌هاي آبرساني روستايي در چهارمحال و بختياري آغاز شده و پيشرفت ۵۵ درصدي را به همراه داشته است.

وي با بيان اينکه قرارگاه محروميت‌زدايي امام حسن مجتبي(ع) در دوران کرونا به فرمان رهبر معظم انقلاب با هدف رفع محروميت و کمک به دولت براي فقرزدايي راه‌اندازي شد، افزود: اين قرارگاه با حمايت آستان قدس رضوي، بنياد مستضعفان، ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره)، سپاه و بسيج فعاليت خود را با هدف کمک به افراد نيازمند تحت پوشش کميته امداد، بهزيستي و محرومان دهک‌هاي پايين جامعه آغاز کرد.

جانشين قرارگاه سازندگي و محروميت‌زدايي نيروي زميني سپاه نيز در اين نشست اظهار داشت: امروز تفاهم‌نامه‌اي بين قرارگاه امام حسن مجتبي(ع) و کارگروه‌هاي استان چهارمحال و بختياري منعقد شد که طي آن نقشه راه سه ساله در ۱۰ عرصه فعاليتي قرارگاه مشخص شد.

مجيدرضا حسين زاده با اشاره به ضرورت تامين آب آشاميدني تصريح کرد: چهارمحال و بختياري اولين استاني است که در حوزه تامين آب مورد نياز روستايي دومين قرارداد خود را با قرارگاه بسته است و بيش از نيمي از قرارداد اول تا به امروز انجام شده است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06