پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
در راستاي تقويت ديپماسي عمومي دولت سيزدهم انجام گرفت؛

ديدار استاندار چهارمحال و بختياري با ۱۵ سفير ايران در کشورهاي خارجي

کد خبر: 191535 تاریخ انتشار: 1402/03/21 00:13:23
نمایش: 566
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در راستاي تقويت ديپلماسي عمومي دولت سيزدهم به تازگي با سفراي ايران در کشورهاي قاره‌ آسيا و اروپا ديدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري در اين ديدار که با سفراي کشورهايي از جمله آلمان، انگليس، قطر، عمان، هند، فيليپين، کويت، روسيه، قزاقستان، ازبکستان، ترکيه، هند و عمان و برخي سرکنسولگري‌ها ايران در کشورهاي مختلف برگزار شد با تشريح مزيت‌هاي اقتصادي و فرهنگي استان خواستار حضور فعال هيات‌هاي اقتصادي و تجاري اين کشورها براي سرمايه‌گذاري در استان شد.

استاندار چهارمحال و بختياري در گفت‌و‌گو با اين سفراي کشورهاي خارجي ابراز اميدواري کرد تا بتوان در سال جاري ميزان صادرات استان به اين کشورها افزايش پيدا کند.

حيدري همچنين اعلام آمادگي کرد تا زمينه مناسبي براي تقويت مراودات تجاري و اقتصادي بين استان و اين کشورهاي خارجي فراهم شود و در اين ميان علاوه‌بر تقويت ديپلماسي فرهنگي، بسترهاي رشد و توسعه استان بيش از پيش فراهم شود.

گفتني است پيش از اين ديدار که به صورت خصوصي برگزار شد، استاندار چهارمحال و بختياري در همايش عمومي ديدار وزيران کشور و امور خارجه کشور با سفراي کشورهاي خارجي نيز برگزار شد، حضور داشت.

همچنين ساز و کاري جديد براي استمرار ارتباط مديريت ارشد استان با اين ۱۵ سفير طراحي شد تا در آينده در خصوص ارائه ظرفيت‌هاي طرفين تبادل بيشتري انجام شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06